Yeahh ! Esok Raya! :D

by - Tuesday, August 30, 2011



Salam. Tadi masa tengah belek majalah depan TV sekali ada pengumuman raya. Hooo ~ Berlarilari aku dengan mak aku depan TV. HAHA :D Ayah dengan adik aku tak ada sebab pergi kenduri tahlil ~ Nenek aku, as usual, terbaring sahaja depan TV tue :)



Dengan ini, diumukan, tarikh bagi bla bla blaaaa ~

Selasa, 30 Ogos 2011




Oh yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


ESOK RAYA WEYHH !



Maka dengan itu, bersorak lah aku dengan mak aku depan TV. HAHA :D Kelakar sungguhlah sebab dengan keadaan yang serabai duk kemas rumah, memasak lepas tu boleh pulak terlompatlompat depan TV. HAHA :D


Hmm ~ lepas tu terus cepatcepat tukar carpet rumah, vacuum dan laplap satu rumah. Lepas tu basuh pinggan semua, keluarkan gelasgelas, letak kueh raya dalam bekas and last sekali, letak duet raya dalam sampul. Fuhhhhhhh ~ Semuanya satu malam sahaja :) Hebat? Tak lah ~ Biasa je nie. HAHA :D


Aku nak mintak maaf dengan korang kalau ada apa yang aku tulis ada yang terasa hati. Jujur aku cakap, aku hanya mengeluarkan pendapat aku sahaja. Tak ada niat untuk kenakan sapesape.


Aku hanya manusia biasa dan kita ni berada dalam situasi dimana satu kehidupan yang dinamakan pembelajaran. Do guide me if I doing wrong :)


SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR BATIN


dari Mysara Newrie
suami dan anakanak


maaflah ~ lambat lagi :)


You May Also Like

0 comments