New Refreshment For My Blog!

by - Saturday, August 27, 2011



Assalamualaikumm :)


Yeahhhhhhh ! Here it goess! The new version of my blog! :) Semalam dah puas edit Tumblr aku. Hari ini turn Blogger pulak untuk terima kasih sayang dari aku. Haha :D


Act aku dah lama dah nak edit blog tapi faham faham je lah ~ Aku ni memang pembuzy orangnya, mengalahkan YB (kawan aku cakapppp!) So terpaksalah postponed niat aku tu dari sehari ke sehari


Dan malam ini aku dapat tunaikan niat aku tue, Mueheheheh ~


Header yang lama. Act aku guna header lama ini sejak aku tukar background blog aku nie lagi. Tapi kali ini aku just tukar header je sebab aku sayang lagi dengan background blog aku nie. Haha ;D Mengada tawww ~

Header baru yawwwwww! Lawa tak? Hehe ~ Aku search kat Google je lepas tu pandai-pandai lah kau nak edit macamana. Aku edit pakai Photoscape je ~ Tak payah guna Adobe bagai sebab aku tak (berapa) reti nak guna T.T


Atleast header yang ini ada jugak kaler kaler kan daripada yang lama yang hanya hitam sahaja -.- Orang datang blog aku pun macam sedih je sebab warna hitam. Kalau yang ini, atleast bersemangat lah kan nak baca blog aku kan? HAHA :D -.-


Cbox yang lama. Punnnnn aku guna sejak aku tukar background blog aku. Aku saja je guna warna cerah sebab tak nak bagi korangkorangkorang sakit mata bila nak tinggalkan jejak dan aku tak nak susahkan korang :)


Cbox yang baru. Ada warna sikit tapi still cerah lagi. Sakit mata tak? Kalau sakit mata, bagitahu aku. Nanti aku ada masa, aku tukar lah ~ Hehe ;)


Thenn aku ada buat beberapa minor renovation. Tukar fonts and colours dekat sidebar blog dan post footer. Tukar itu ini sikit. Mana mana gadgets yang aku rasa menyusahkan aku dan korang aku buang ~ Haha ;D Nyah kau dari blog aku ~


Dan yang ini pun aku tukar :) Apa ini? Alah ~ Link untuk komen entry aku lah ~ ANC? Apa itu ANC? Hehe ;) ANC tu adalah Anugerah Naib Caunselor lah ~ So fahamfaham je lah kan? :) Insyallah ~ AMINNN


So apa pendapat korang? Suka atau tak? :)

You May Also Like

2 comments