Tumblr ; My New Addiction :)

by - Friday, August 26, 2011



Salam. Sekarang dunia kita dah maju. Macam-macam benda kat internet yang kita boleh buat untuk luahkan perasaan bagai kan? Dannnn ~ aku tak kan lah nak tengok je kan? So aku mesti lah akan guna jugak! :D



Yeahhhhh! Aku tahu semua orang dah ada Tumblr. Well ~ Aku pun dah ada jugak taw. Kau ada? *angkat kening


My Tumblr
Do click image above to follow my Tumblr :)


Act aku baru je buat Tumblr. Tahun ini jugak tapi tak ingat dah. Mula mula sumpah jakun giler sebab tak tahu macam mana nak guna tapi sekarang nie, fuhh ~ asyik reblog reblog reblog je kerja aku! HAHA :D


Best lah main Tumblr ni sebab aku just boleh reblog je gambar-gambar dan post video, lagu, chat dan macam-macam lagi. Dannn ~ Most of the words, qoutes yang aku reblog kat Tumblr adalah luahan hati aku, apa yang aku rasa. Hehe ;)


Tumblr adalah tempat untuk aku luahkan perasaan secara ekspress. Haha :D yelah ~ just reblog je. Kalau blog pulak, aku akan amik masa yang panjang skit untuk update sebab sekali nak buat entry, aku akan amik masa berjam-jam lamanya -.- Bukan apa ~ Aku nak hasilkan entry yang berkualiti untuk korangkorangkorang lah ! :D


Tapi aku ni bukannya ada masa yang banyak untuk update kan? Selalunya kalau ada masa lebih aku ada lah nak buat entry yang panjang atau entry yang berbentuk serius. Hehe ;) Tapi kalau tak ada, aku just update Tumblr je lah :)



If you want to know me, read my Tumblr. You will know how I feel

You May Also Like

8 comments