Term Paper BEL

by - Friday, August 19, 2011



Salam. Yeahhhhhhhhhhh! :D


Hari ini walaupun jiwa aku tak betul sebab kes pagi tadi, tapi jauh lubuk hati aku, aku sebenarnya agak happy. Hehe :)



1st draft Term Paper BEL 311 had submitted sucessfully! :D



meh meh you olls tepuk tangan amai amai dengan aku sebab err ~ sebab apa entah -.-


Bukan apa. Aku sebenarnya happy sebab walaupun aku buat sorangsorang term paper aku ini, aku boleh jugak siapkannya. Pluss, walaupun aku kena edit print, edit print, edit print hampir 3 kali untuk 1st draft aku ni, akhirnya aku puas hati jugak sebab petang tadi aku dah hantar dekat lecturer aku :) Tak sia sia aku tidur pukul 3 4 pagi sebab buat term paper nie. Hehe


Eh walaupun 1st draft, aku tetap anggap ianya macam final draft taw :)


Oklah ~ Term paper BEL 311 ini memang wajib kena buat untuk semua students yang amik subjek ini. Selalunya budak part 3 untuk semua kos lah ~ Tajuk term paper atas kehendak masingmasing dan boleh pilih samada nak berpartner atau nak buat secara individual


And as for me, aku buat individual dan tajuknya adalah




Hehe :) Ni lah namanya jiwa blogger sejati. Blogging memang ada banyak kebaikkannya jugak tapi ada jugak keburukkanya jugak. Dan semua isi-isi yang aku buat untuk buat term paper aku ni semuanya aku pernah alami :)


Aku buat tajuk ini bukan apa ~ Sebab bagi aku, baik kita pilih tajuk yang sesuai dan yang kita suka buat. Sebab kalau kita suka buat, kita lagi bersemangat nak siapkan kan kan kan? -.-


So aku pun pilihlah tajuk pasal blogging nie. Hehe :)


Kawan A : Kau pilih tajuk apa Mai?
Aku : Aku amik The Advantages and Disadvantages of Blogging
Kawan A : Oh ~ memang sesuai sangat dah dengan kau


Hehe :) Almost of my friends tahu yang aku ada blog sebab aku selalu promote blog aku dekat dorang sampai kan dorang nak boikot blog aku -.- Sadis betul T.T


Semasa dalam kelas BEL 2 minggu lepas. Tengah buat BEL lah masa nie :) Yang depan tu, my friend, Angie and yang belakang tue, Lecturer BEL aku, Madam Fiza


Aku : Madam, dengan ini saya serahkan Term Paper Bel saya *sambil hulurkan fail
Madam : Okay thank you
Aku : Eh madam, madam sepatutnya jawab macam nie "aku terima term paper nya dengan..."
Madam : HAHA :D


Entahlah ~ Bila keadaan semakin menghimpit diri, kita kena buat lawak walaupun sebenarnya lawak tu tak adalah lawak sangat pun -.-


You May Also Like

11 comments