Anak Kecil :)

by - Tuesday, August 30, 2011





Salah satu aktiviti Hari Raya yang paling aku suke ialah aku dapat main dengan budak-budak kecik dan melayan karenah mereka. Betulkan tudung dan rambut mereka dan bergelak ketawa dengan mereka. Penuhi kehendak mereka ; nak makan, nak minum, nak dukung, nak duduk atas riba aku - semua aku layan kan :)




Nampak tak?
Nampak tak?
Nampak tak?














Nampak tak betapa aku sangat sukakan kanak-kanak :)







"Anak-anak kecil adalah Anugerah Allah yang paling besar maknaya kerana lahirnya kaum Adam dan Hawa yang bakal menjadi khalifah di atas muka bumi ini dan haruslah kita sebagai penjaga mereka, mendidik mereka dengan bekalan ilmu fardhu ain dan fardhu kifayah yang mencukupi agar mereka menjadi insan yang berguna dunia dan akhirat.."

You May Also Like

0 comments