30 Things in 30 Days Challenge - Challenge Accepted! :D

by - Monday, November 12, 2012


Assalamualaikum


Sebenarnya aku tak tahu nak update apa dekat blog tapi jari aku nak sangat menari atas keyboard nie. Puas aku duk fikir, amendalahh aku nak tulis tapi idea tak datang-datang jugak. 


So aku godek-godek folder dan terjumpalah nie ; 



HAHA :D Macam best je kan? Act aku dah save benda ni lamaaaaaaaaaaa dah dalam folder Blogger cuma tak terbuat. So sementara aku tengah berlenggang-lenggang kangkung ni, better aku buat lah kan? Atlesat blog aku berupdate jugak dari tak update kan? Hehe :)


Punyalah bosan, sampaikan benda ni pun aku boleh edit dekat Photoscape -__- HAHA :D Okay lah, kalau aku rajin, aku akan berterusan update. Kalau tak, tak dapekk den nak menolong! HAHA :D


 

You May Also Like

6 comments