Day 4 - My Favorite Photograph of My Bestfriend

by - Wednesday, November 21, 2012

Assalamualaikum


Game kembali beraksi, hoyeah! :D



Sejujurnya, aku ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk giler gambar aku dengan kawan-kawan aku. Dah nama perempuan kan? Asal bosan dalam kelas, amik gambar. Asal masuk tandas, amik gambar. Asal nak makan cake dekat Hotel UiTM Dungun, amik gambar. Asal pergi Mesra Mall, amik gambar. Asal nak pergi kelas, amik gambar. Asal pergi pantai, amik gambar.


So boleh kau bayangkan tak betapa banyakkknya gambar? Dah sekali tu amik gambar, bukan sekeping je! Kadang-kadang sampai habis battery camera tau? Argh lantakk ~ asal semua orang puas hati :) HAHA :D


Dalam life aku, aku kawan dengan semua orang. Sebab tak rugi pun eyh kalau kawan dengan semua orang. The more, the merrier. Gitu ~ haha :D


So dekat sini korang akan tengok beberapa keping gambar yang mempunyai orang yang berbeza. Sebab dalam hati aku, diorang dah berjaya tempatkan diri mereka sebagai orang-orang yang palinggg aku sayang dan WAJIB datang kalau aku kahwin nanti HAHA :D Boleh pulak kan? -___-


Bukan bermakna yang tak ada dalam gambar tu, aku tak sayang. Aku sayang belaka eyh kawan-kawan aku cuma yang ni ada special place sikit dalam hati aku :)


Rindu korang :'/ Entah korang tu rindukan aku ke tak :'( Huaaaaaaaa!


Masa ceramah modul Part 2 :) HAHA :D

Masa ceramah In Person with Mejar Jen (B) Datuk Abdul Kadir :)

A day at Mid Valley dengan diorang :)

Family Day - Kami Ayam Merah HAHA :D

Berbuka puasa dengan diorang :)
Kaya bebenor masa part 1, every week bukak puasa dekat KFC -__- HAHA :D

Last picture after habis Final Exam Final Sem baru-baru nie :')

 

You May Also Like

1 comments