Alangkah Hati Manusia Pun Cepat Berubah, Apatah Lagi Blog Kita Hehe :p

by - Saturday, November 03, 2012

Assalamualaikum


Kan? Betul kan? HAHA :D Kecuali kalau kau betul-betul setialah dengan awek/pakwe korang even though dia dah buat onar dengan kau :) Ambuiii ~ ayat nak gempak -__-

yang lama :)


Okay yang ni blog aku yang lama. Dah puas kot aku tengok blog aku asyik hitam putih jeeeee memanjang. Macam dah tak ada life ke aku nie? So aku decide lah nak tukar


Hajat nak tukar warna merah tapi alih-alih aku dah berkenan dengan background yang aku guna sekarang. Hopefully korang pun suka seperti mana aku menyukainya :)


Masih ada lagi yang perlu aku edit dan tambah. Kalau ada apa-apa komen, sila-silalah beri, nanti aku bagi cherry HAHA :D


p/s : sampai migrain aku duk edit blog ni -__-

 

You May Also Like

8 comments