1st post from Sabah?

by - Thursday, December 17, 2009

Salam. Hye rakan2 blogger ku sekalian..!! Rindu sama kamo semua. Ok. Tak taw nak cakap pe so maybe ini adalah 1st post aku dari Sabah. Hehe. Tadi tengok Malaysia lawan Vietnam untuk Final Bola Sukan SEA. Hampeh tol! Aku tgk da byk can kiter [Malaysia lah..] nak sumbat gol tapi tersasar jugak. Bengang aku tadi. Aku duk perhatikan dorang main je tadi. Tapi 2 pown aku tgk yg 2nd 45 minit. Yang 1st 45 minit aku tak tengok sebab aku p Masjid Negeri Sabah. Weh Helo! Esok kan Awal Muharram. So baca doa akhir dan awal tahun. Moga2 tahun baru ini akan memberi kan seribu kerahmatan kepada kite semua. Amin ~ Anyway TAHNIAH buat Malaysia kerana dapat pingat emas untuk bola sepak.

Ok. Nak membebel sikit ni. Harap korang semua tak kisah ok. Lepas je aku post entry yang kat bawah nie, aku terus bertolak ke KL. Sampai KL dalam pukul 4.30am. Laju giler driver 2 bwak. Dekat2 pukul 11 lbh bertolak ke Mid Valley. 1st thing to do is beli tiket wayang! Haha. Akhirnya hasrat aku nak tgk New Moon dah tercapai. Nasib baik aku tgk dah Twilight dalam lappy masa dalam bas ke KL malam sebelum 2. Pening kepala siot! Tapi demi Twilight aku sanggup.

Tengok! Aku dah menjejakkan kaki di Mid Valley. Hehe

The next day, kitorang gerak ke KLIA untuk fly ke KK! Haha. Sumpah cakap. Pantang ada masa, aku tdo je. Tak cukup tdo weh! Dalam bas aku tak leh nak tdo lena sgt. Tak taw kenapa. Huhu. Maybe dah lama tak travel malam dgn bas kot. Huhu.

Byk giler beg. Org pergi holiday kat oversea pown tak byk cam nie taw! Wakakaka

Atas flight. Sudah sampai di KK!

Ok. Smpai kat KK terus bertolak ke rumah. Oh! I miss my home so much. Next day and yesterday tak g jalan mana2 pown. Ptg tadi lak, as I told earlier, pergi ke masjid untuk sama2 menunaikan sembahyang maghrib berjemaah. Sumpah cakap, tetiba aku teringat kat kehidupan hostel aku dan aku tetiba teringat kat suara2 kawan2 aku yg pernah jd imam kat sekolah. Antaranya Fendi, Rahim, Azlan, Elias, Judin and bla bla bla ~ Pe khabar dorang skunk erk?

Err ~ aku rasa 2 je kot setakat nie. Nanti kalau ada pape citer, aku akan try curi2 masa untuk update blog ini. See you next time!

p/s : ada pakwe 2 ajak aku p snorkeling. Wah, cam best je. Tapi tak taw nak p ke tak.

You May Also Like

4 comments