Alfa Night

by - Thursday, December 10, 2009

Salam. Malas nak serabutkan otak nie. Oh yea..! Memang betol sangkaan aku. Just imagine dat after breakfast just now we had some a little discussion. What discussion?? DISCUSSION ABOUT MY FUTURE..!! Oh no. Now I realise that everything was complicated. Serious cakap, aku memang agak berdebar ar gak bile pikir psal masa depan aku. What gonna happen next? Daaa.. ~ whatever! Tak nak amik taw lagi pasal benda2 2 semua buat masa ni. Huhu.

Now I'm gonna tell you about one party. Alah, setakat Jamuan Rumah je. Ok. Let me tell you something. Kat SESTER and even kat semua SBP 1Malaysia ni, student2 dibahagikan mengikut rumah masing2. Bergantunglah kepada sekolah 2 nak namakan rumah apa2 pown. Macam sekolah aku amik nama Alfa stand for Rumah Merah, Beta [Kuning], Gamma [Hijau] dan Sigma [Biru]. Bila dah jadi ahli rumah2 tersebut, sudah menjadi tanggungjawab kitorang untuk menaikkan rumah masing2. Alah, senang cerita korang tgklah Harry Potter. Kan da rumah Griffindor, Ravenclaw, Huffplefuf dan Slytherin [Sumpah! Tak ingat dah semua cerita pasal HP cz duk sibuk dengan Twilight dan New Moon, my new addict!]. Konsep yg sama digunakan untuk budak2 SBP.

Ok. Tak taw nak tulis apa. So enjoy je ar tgk gmbr2 nie. Biasalah, jamuan. Berucap, makan, amik gmbar, dapat hadiah dan blah! Tapi jamuan yg rumah aku nie pelik sikit. Habis jamuan kitorang main baling2 tepung. Hampeh! Habis baju aku. Opss..! Sorry erk. Bukan baju aku tapi baju aku. Pinjam [Kami di Sester mengamalkan konsep 'sharing is caring'] Hehe.

Before ke dewan. Amik gambar dulu. Hehe. Belakang 2 bilik warden 2..

This is my biggest smile I guess..haha. Serius cakap, jarang2 taw aku dpt senyum selebar nie. Wakakakaka..!!

Amik gambar lagi. Sorry lah, gmbr blurr ~ aku tak da duet nak upah photographer yg terror. Yang nie pown dh ckup baek bagi aku.
Masa tengah kemas2 dewan. Cikgu Dalina, our teacher's house dan Farid Luqman, the hottest Form4 guy at the skul?! Huh. Sapelah yg keluarkan kenyataan nie. Anyway masa nie dorang nak bergmbr atas meja. Baru nak posing budak2 nie terus angkat meja. Haha. Seyes cakap, memang kelakar giler masa nie. Macam Cleopatra pown da gak. Wakakaka..!!
Act msa kena cabutan game pe ntah, aku terkena. Huh. Aku kena habiskan satu botol minuman air bergas, Air Mirinda dalam masa 30 saat. Giler! Aku nie agak kurang sikit minum air gas. So aku pown g lah naik atas dewan dan start minum sambil kawan2 aku yg lain start counting. Tapi last2 tak dapat pown habiskan. Haha. Tak kisah pown cz lepas 2 kawan2 semuanya nak air 2. Haha.
Then dalam pukul 12 lebih, masuk aspuri. Pergi bilik rehat, tengok TV then masuk bilik. Kesimpulannya, jamuan agak kureng sikit. Hopefully all da Alfa Jr tak kecik ati erk! [da ker Jr Alfa yg bc blog aku??]
>>perut kenyang!<<

You May Also Like

0 comments