Jamuan Perdana aka Malam Anugerah SESTER

by - Friday, December 11, 2009

Ehem ehem! Dengan bangganya saya ingin mempersembahkan....



Salam. Haha. Post jamuan kali ini agak penting bagi semua budak2 Sester. Wakaka! Knp? Sebab masa ni lah dpt makan best2, dpt taw rumah mana juara keseluruhan dan yg paling penting, masa 2 korang nak melaram pown tak da sape pown yg kisah. Haha. Mmg best giler ar. Makanan memang best + sedap. Tapi aku paling suke laksa kuah merah. Ya Allah, memang sedap ar laksa malam 2. Rasa cam nak tmbah lagi je tp bila pergi kat meja 2, dah habis dah. Huhu. Agak sedih lah. Again, tak mau cakap byk so korang enjoy je lah erk tgk gmbr2 nie.


Weh Helo..!! Wajib taw tak amik gmbr dulu kat tangga! Tengok! Siap terangkat lagi kaki 2. Haha!!



Gelap je kan? Haha. Nak bagitaw nie. Kitorang punye jamuan perdana tahun nie memang best giler ar! Sebab sebab sebab, dier punyer jamuan 2 macam Grammy Awards lah! Haha. Sumpah cakap! Memang grand giler. MC jamuan nie pulak cikgu aku dan mentor aku. Best lah owh..!!


Biasalah kan. Bile diumumkan rumah mana yg menang untuk kategori2 tertentu mestilah ahli rumah akan bersorak. Haha. Aku dan jugaklaj capture beberapa gmbr kwn2 aku masa diorang tgh bersorak and I think this is the best picture that I can get. Haha. Tuya > Peace!

Acara selingan! Kalau kite di Malaysia ada Meet Uncle Hussein [err..dululah] di Sester, kami ada Meet Uncle Pok Jat! Haha. Act vokalis die nama Izzat tp panggil Pok Jat. Ntah camana ntah dpt nama 2. Aku dgr mentor aku yg bg nama 2 kat dorang. Masa nie dorang nyanyi lagu Hotel California. Wuah..boring ~



Bestie roomate ku! Haha. Budak2 gedixx belaka.




Lepas habis jamuan, semua orang buzy gile amik gmbr. Haha. Hang pa semua tgklah sendiri.



Ok. Kesimpulannya, rumah2 yang menang adalah :

Pertama : Sigma

Kedua : Beta

Ketiga : Alfa [tak mengaku aku ahli rumah nie!]

Keempat : Gamma


Act tahun lepas, rumah Alfa No 2 taw! Tp entah lah, thn nie ada lah 2 silap kat mana2 smpi kitorang jayuh dpt No 3. Anyway, biasalah 2. Adat pertandingan, ada kalah dan ada menang.


>>Salute dan tabik spring lah kat budak2 behind the scene untuk jamuan perdana nie<<

You May Also Like

0 comments