BLACK & WHITE PHOTO Contest

by - Saturday, December 12, 2009



Hehe. Entah camana entah tetiba je hati nie terbuka nak join contest nie. Nie sume rakan blogger aku lah Cik Insan Tinggi yang join. Bile aku tgk dan bc, aku rsa cam interesting je so aku pown decide lah nak join jugak. Hehe.

So dalam byk2 gmbr yg aku ada, aku pilih gmbr nie. Sebab apa? Sebab gmbr nie menunjukkan yg aku tgh berjalan dan gmbr ini diambil secara spontan oleh adik aku. In fact, gmbr yg hitam putih ini jugak menunjukkan yg gmbr nie dah lama. So cerita tentang gmbr ini adalah sebaik sahaja kita melangkah ke hadapan, apa yg dibelakang kita tidak akan dapat kita ulang semula. Sesuai lah 2 dengan hitam putih dan org melangkah.

Oh ya! Sesape yg berminat nak join jugak, sila klik [sini]

Contest ends : 31 Disember 2009

You May Also Like

4 comments