Jamuan Badar

by - Wednesday, December 09, 2009

Salam. Ok. Jamuan Badar. Diadakan oleh budak2 Badar Form4. Untuk kitorang yang Form5. Sumpah! Rasa macam tak taw nak tulis apa. Makanan best. Nasi goreang die memang sedap ar. Campur dengan laksa penang dan puding. Memang kenyang. Dan dan dan..dapat hadiah. Dah agak dah dapat mug je. Tapi bile tengok mug 2 balik WOW..!! da gambar sendiri lah.. Haha. Memang lawa ar. Rasa sayang pulak nak guna sebab takut pecah. Hehe.

Kawan2 aku semuanya excited je nak masuk dewan time ni. Haha. Ye ar, thn lepas kitorang buat untuk senior2 tapi kali ni kitorang pulak yang merasa. Hehe. Adik2 jr, thn depan pown korang akan merasa jugak!
Aku dan Zarah Hayatie Mat Ali, peminjam termos aku dari awal thn sampai akhir tahun. Haha.

Then kitoang dihidangkan dengan bacaan ayat2 al-Quran dari adik2 Form4. Memang sedap lah didengar. Mendayu dan syahdu je satu dewan masa 2. Lepas 2 da 2 3 orang duk berucap. Aku tak ingat lak sapa die yg berucap sebab jamuan2 nie sebenarnya dah lama dah buat. Cuma aku je yg malas nak update. Huhu. Maafkan saya.

Biasalah, bergambar 2 memang aktiviti ruji budak2 Sester nie. Memang wajib ar kamera 2 da dalam beg selalu. Hehehe. Lepas makan2 dan semua cikgu2 dah tak ada, kitorang pown start lah amik2 gmbr. Gambar nie menunjukkan 1Malaysia. Haha. Ntah pape ntah.

Owh. Bersama dengan Wan Nur Fadilla aka Dilla Ulala. Hehe. Die kan kan kan, hehe ~ dah start nak mengedixx nie. Die nie teman aku since Darjah 5 lagi masa mula2 aku pindah Besut dulu. Act kitorang tak rapat pown. Tapi apa yang istimewa ialah aku dan die dan sorang lagi kawan aku di Sester *maaf, gambar die tak ada bersama-sama menempuhi peperiksaan besar bersama-sama. Dari UPSR, PMR dan sekarang SPM. Kitorang still bersama. Wah, sahabat sejatilah kononnya. Uwek! Haha.

Tak taw nak tulis apa lagi. Toodles..!!

>>Masih dengan sakit kepala..<<

You May Also Like

0 comments