Aspuri Nite : Masquerade Ball

by - Saturday, December 12, 2009

Muahxx..!! Just for you..

Hehe. Inilah post yg aku nak sgt tulis dan aku rasa ada jugaklah sorang dua kwn2 aku yg tgh tggu aku post blog psal aspuri nite nie. Muahahahaha!! *wiwin, dis post dedicate especially for you!dh bc, gtaw kat aku!

Ok. Aspuri Nite tahun nie tema die agak berlainan sikit. Masquerade Ball Nite. Alah yg pki topeng 2. Mula2 dpt taw psal tema nie aku cuak. Setahu akulah kan, klu tema nie, its better pakai dress. Masalahnya aku xda dress..!! Then aku tnya mak aku *oh, I must admit that my mum is the best consultant for me. Then my mum pown bagilah beberapa cdangan. Before that, aku da tanya budak2 Form4 yg handle party nie. Dorang pown bglah guide camana dan apa nak pakai pada malam itu. Siap bg gmbr dan video lagi taw! Haha

Then, aku pown mulalah mencari2 baju yg sesuai. Cari kat rumah, cari kat kedai. Sehari suntuk aku duk mencari. Punyalah bersemangatnya nak menghadiri Aspuri Nite. Kalau Prom Nite nanti, tak tahulah macam mana. Huhu
Before masuk dewan. Letih giler duk berdiri masa nie. Argh, lantak ar.. I'm the yellow one.
From left : Dilla Ulala, Wawa Hudd, Peyra & owner of this blog. Wakaka! Muka macam telur separuh masak jer. Haha!!

Weh korang korang korang! Sayang korang ketat ketat. Benci korang separuh longgar. Haha!!

Serius cakap, aku benci benci benci pakai skirt!! Sebab ia membuatkan aku tidak bebeas bergerak tetapi demi Aspuri Nite, tibai aje lah!

Ramai2x. Tak tahu nak cakap apa.. =Z

Dengan mama, isteri ayahanda. Serius cakap! Malam 2 aku bergelek, die just ketawa jer. Haha. Agak menakjubkan!

Barang2 yang ada kaitan dengan Aspuri Nite. Haha, Ok. Yang topeng kuning 2 adalah topeng aku untuk tema Masquerade 2. My junior bought it at KL. Then yg putih penuh dengan tompok2 warna TV3 [merah kuning biru] 2 act cermin lah! Semua budak2 Aspuri dapat sebagai kenangan semasa Aspuri Nite 2009. Yang macam kertas 2 kad jemputan. Serius cakap, wangi dowh kad 2. Dorang letak kat bawah pintu entah pukul berapa entah. Esok pagi, tgk2 dah ada. Sekali dengan nombor cabutan bertuah. And and and! Beg 2 adalah hadiah cabutan bertuah aku! Wuahaha! Untung sih,,dapat beg free.Comey jugaklah..
Selain dari 2 jugak, aku jugak dapat Award..
Award apa??

Haha! Tak sangka aku dpt award nie. Trima kasih lah ye kpd sesape yg vote untuk saya mlm 2. Haha. Serius cakap, aku blur giler masa die MC umum nama aku masa 2 sebab masa 2 aku tgh kepenatan duk menari dangdut kat belakang dewan. Haha!

Then masa nak terima award 2 dorang kenakan aku pulak. Suruh aku posing. Aiseyman, so aku pown buatlah. Lain kali jangan cabar Mysara Zainuri buat apa2 sebab die akan buat dengan bersungguh2. Haha! Kebetulan kawan aku ada record so korang tengoklah sendiri macam mana aku posing sakan. Haha! Giler punye keje..

*Maaf, video untuk budak2 18tahun ke atas sahaja!

Di sini saya ingin mengucapkan TERIMA KASIH kat budak2 dalam gmbr bawah nie

Dari depan sampai belakang > Cik Tun kiter, Cik Nad BS kiter, Cik Aim kiter, Cik Eida kiter dan Cik Yaya kiter kerana mereka adalah tulang belakang kpd Aspuri Nite! Huh, bukan senang taw nak handle satu2 majlis yg menjadi penantian bagi semua org. Yelah, mesti org akan expect yg terbaek dari kiter kan? so kiter mestilah buat yg da best. Anyway girls, u had done a really good job!!

Oh ya! Malam 2 makanan memang best. Ada nasi, ayam, spagetti, marshmellow, cake, coklat, junk food, sweets dan tidbits. Memang best lah dapat makan byk2.

I guess 2 sahaja kot. Just for ur information, no BOYS allowed to join this aspuri nite ok! Weh Helo! Dah nama 'ASPURI' so tak kan budak laki pown nak join jugak? Pikir lah weh!

Tak ada apa2 lagi dah. So mesti sesape yg bc nie, jeles kan? Haha. Tak pe. Tahun depan korang buat pulak k. Hehe.

>>credit to Nad BS 4 the idea how to wear for that nite and gave the video link and Cik Yaya Azalin because she is the one who bought the mask at the KL ! Hehe, Thanx u guys..<<

You May Also Like

6 comments