Jamuan PRS

by - Friday, December 11, 2009

Salam. Kalau sesiapa yang perasaan mesti hairan kan? Kenapalah sejak dua menjak nie asyik cerita pasal jamuan je. Haha. Blog aku, suke hati lah aku lah weh! Act sebelum SPM lagi aku nak cerita kat korang semua pasal jamuan2 ini tapi tak dan sebab masa 2 buzy dengan SPM. Dah lah nak upload gambar nie lambat giler. So thats why I postponed dulu. Hehe. Jgn marah.

Kali ni Jamuan PRS. PRS > Pembimbing Rakan Sebaya. Best woo jadi PRS nie. Sebab aku pown tak tahulah. Tapi sejak aku jd PRS aku dpt something yg bermanfaat jugaklah untuk kegunaan aku masa kat U nanti *Amin! Antaranya, cuba menjadi pendengar yg terbaik, cara2 mengawal emosi dan diri kite dan cara2 untuk memberi nasihat pada rakan kita sendiri. Kiranya, semua pengetahuan 2 aku tak kan dapat dalam bilik darjah lah.

Jamuan PRS nie best sikit dari yang lain2. Sebab diadakan di A&W di Batu Burok Terengganu. Kebetulan Manager A&W 2 kawan cikgu aku so sebab 2 dpt buat jamuan kat sini. Pergi pagi then balik tengahari. Makanan? Ok lah. Kentang goreng, burger, float, ayam goreng. Fast food kan? So I will let the pictures below tell you the story.

Kitorang sampai kat A&W 2 awal pagi. So A&W tak bukak lagi. Kitorang pown amik kesempatan 2 dengan berjalan2 di tepi pantai. Wakaka! Cam lawak jer. Huhu.

Maaf yer! Saya tak ada dalam gmbr nie. Hehe. In fact, I am the photographer!

Hehe. Rakan2 seperjuangan aka budak2 paling bising dalam group PRS. Wakaka *gelak org jahat

Memperkenalkan baju batch IX SESTER! Ditempah di Bizandry. Serius cakap, baju2 die memang lawa dan harga agak berpatutan, sesuailah dengan kualiti baju kan?


Jalan2. Jumpalah playground. So apa lagi?! Mainlah. Haha. Aku suke giler men yang ini. Tak taw kenapa dan aku pown tak taw nak explain camana. Tapi masa kiter bergayut kat besi 2, besi 2 akan berputar2 dan of course korang akan gelak lak sesama sendiri sebab tgk muka kawan2 kite yang lain. Haha.

Panjat memanjat. Nama aje budak Form5 tapi perangai? Hurm.. ~

Penat jalan2 dan main2, its time to eat! Haha. Makan tak hingat dunia. Wakaka!


Then dalam pukul 12 lebih, balik hostel sebab budak laki nak pergi Sembahyang Jumaat. The end of the story.

>> Thanx Cikgu Lina & Ckg Almieda! <<


You May Also Like

2 comments