Short Post!!

by - Monday, February 01, 2010

Salam. Aku taw aku dah lama tak update blog ini sejak last entry aku pasal lesen 2. Bukannya aku saja2 tak nak update ok! Tapi aku betul2 tak ada masa nak update! Serius cakap! Masa ku padat sangat2! Pagi belajar kereta or motor. Petang pergi kerja sampai malam. Lebih kurang pukul 11 baru aku boleh on9 tapi on9 sekejap jer. Malam tadi, lagi syokk! Sambil2 tengah on9 boleh aku tertido sekejap. So tanpa membuang masa aku terus landing atas katil tanpa tutup PC nie. Wah, terbaek kan?? Haha
Anyway, hari ini aku offday. Walau bagaimanapun, aku tetap busy sebab pagi2 lagi aku dah press motor kat litar GSA. Esok latihan kereta pulak! Kejap lagi aku akan pergi ke sekolah lama sebab nak jumpa dengan cikgu aku, nak tanya pasal scholarship dan sebagainya lah! Sementara aku ada masa inilah aku kena bereskan segala macam hal supaya tak mendatangkan masalah pada aku di masa akan datang.
Konklusinya aku sangat2 penat!!
p/s : kepada mana blog yang aku follow, aku dah miss korang punya cerita. Nantilah aku baca balik korang punyer entry ok! Dan kepada sesape yg menyinggah di shout box aku 2, maaf! Aku tak dapat nak singgah balik kat 'rumah' korang sebab tak ada masa. Harap maaf diterima. Sekian, wassalam ~

You May Also Like

4 comments