Sekian Lama

by - Monday, February 08, 2010


Dialah pujaan dalam mimpi
Yang senantiasa membuai hati
Tiap kali bersua
Ku hanya mampu sempadanan
Ku terdiam


Sekian lama
Ku mencuba
Takku lafazkan perasaan
Berkubur saja
Namun dia kucinta

Apa yang harus kulakukan
Agar dia pun mengerti
Adanya cinta menanti
Oh sekian lama
Aku mencintai Dia


Sukarnya membutir kata-kata
Menilai apa yang aku rasa
Tiap kali ku cuba
Lidah kelu dari bersuara
Ku terserah..


Sekian lama
Ku mencuba
Takku lafazkan
Perasaan berkubur saja
Namun dia kucinta


Apa yang harus aku lakukan
Agar dia pun mengerti
Adanya cinta menanti
Oh Sekian Lama
Aku mencintai Dia


Sekian Lama
Ku mencuba
Takku lafazkan
Perasaan berkubur saja
Namun dia kucinta


Apa yang harus aku lakukan
Agar dia pun mengerti
Adanya cinta menanti
Oh sekian lama
Aku mencintai Dia

*****************************************************************

p/s : Menyimpan perasaan dalam diam kepada seseorang itu sungguh memedihkan. Namun apa yang lebih pedih lagi ialah dia tidak tahu bahawa kita sayangkan dia. Khabarkan kepadanya bahawa kita sayangkan dia sebelum terlambat kerana masa tidak akan menunggu kita

p/ss : OMG!! Why I am crying when I post this enrty??!!

You May Also Like

6 comments