Break Off!!

by - Sunday, February 21, 2010







aku duduk sendirian di kamarku

menangis kesepian keranamu

kau tinggalkan aku

kau cari yang lain

tergamakmu merobek hatiku




aku duduk sendirian di kamarku

menangis kesepian keranamu

kau tinggalkan aku

kau cari yang lain

tergamakmu merobek hatiku




tapi setelah kau pergi,
aku,


mendapat lebih baik darimu

dia hargai aku

dia sayangi aku

lebih dari pada mu




aku ingin kau tahu betapa ku gembira

tidak lagi kubersamamu

namun pastinya nanti kau akan sedari,



yang kau perlu cinta ku



yang kau perlu cinta ku



yang kau perlu cinta ku



*****************************************************************************



Sejak Kak Liyana.com post kan lagu Cik Melda Ahmad nie, aku download lah ~ Dan aku tak dapat menahan nafsu aku sekarang ini untuk terus mendengar dengar dengar dan dengar lagu ini. Haha. Kak Liyana, ang jahat! Buat aku jadi angau dengan lagu ini. Haha

Act ada something happen kepada aku sejak dari semalam dan malam tadi. Hehe. Bila fikir-fikir balik, rasanya April Fool lambat lagi kan? Huh, Tipah Tertipu bang! Haha

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kepada kaum lelaki, jangan ucapkan kata-kata sayang, cinta dan rindu kepada seseorang yang bernama wanita melainkan jika anda benar-benar maksudkannya. Sekali kamu ucapkan kata-kata sayang, kami benar-benar mengharapkan sesuatu yang baik dari anda! Hehe

You May Also Like

10 comments