Noktah Cinta

by - Thursday, February 11, 2010





Weh, asal hah Astro Ria siarkan cerita 'Tayangan Muzik Video' tue?? Ni yang aku nak marah nie!!







Yelah, ada sekali tue aku 'tertengok'. Tetiba keluar lah lagu Hafiz nie, Noktah Cinta. Mula-mula dengar macam biasa-biasa jer





Tapi bila dah lama-lama dengar, haih ~ tak leh jadi nie!




Aku kena dengar banyak-banyak kali sebab lagu die memang best! Sedap wooo!!



So aku postkan video klip die kat sini. Sesape yang belum tengok, sila-sila tekan butang play kat atas tue. Hehe. Enjoy!!




p/s : Kalau aku bgitahu kat mak Epy, Cik Mimi mesti die pun suka jugak sebab dia minat betul dengan Hafiz AF nie. Hehe



p/ss : Im going to spend my Chinese New Year Holiday at Kuantan this Saturday!! Haha. Weh orang-orang Kuantan, jum jum kita laksanakan segala agenda projek kita yang selama ini tertangguh!! Haha



p/sss : Anyone here from Kuantan?? Tak nak jumpa dengan I ker?? Hehe



Uwekkkk!! Tak ada sape pun nak jumpa dengan kau!! Jangan perasan!!



You May Also Like

7 comments