Tag dari Cik Pieka

by - Tuesday, February 16, 2010

Salam. Masa tengah berblogwalking dengan keadaan pipi aku yang sakit sebab dicubit-cubit oleh kazen-kazen aku yang memang giler aku baru dapat tahu aku baru dapat tag dari Cik Pieka, adik cayunk lalink aku tue. Hehe. Terima kasih lah sebab bagi tag ini. Hehe
Soalan 1 ~ Where is your cell phone?
Tadi ada sangkut kat leher aku tapi sekarang ini ada dekat kazen aku sebab die nak amik lagu-lagu
Soalan 2 ~ Relationship ?
Single lagi lah yunk! Hehe
Soalan 3 ~ Your Hair ?
Panjang melepasi bahu. Siap ada highlight warna perang-perang lagi. Hehe.

Soalan 4 ~ Work ?
As a part time promoter at Vad & Viss Shoes Sdn Bhd, cawangan Viss Kuala Terengganu
Soalan 5 ~ You sister ?
Hurm ~ Tak ada
Soalan 6 ~ your favourite thing ?
Grr ~ Tak boleh tengok beg lawa-lawa dan unik sebab mesti nak kebas satu! Hehe. :D
Soalan 7 ~ Your dream last night ?
Tak ingat! Hehe
Soalan 8 ~ Your favourite drink ?
Teh O Ais dan maybe teh tarik *bergantung kepada mood pada ketika itu
Soalan 9 ~ Your dream car ?
Aku nak Mini Coopper! Kalau boleh nak sebijik macam Mini Cooper Natasha aka Puteri Sarah Liyana dalam filem Lu Pikirlah Sendiri
Soalan 10 ~ Your shoes ?
Selalu 5 atau 6. Kecik je kan kaki aku? Hehe
Soalan 11 ~ Your fears ?
Hantu. Makhluk halus. Perpisahan maybe? dan tak lupa Allah swt
Soalan 12 ~ What do you want to be after 10 years ?
Masa itu umur aku dah 28 tahun. Of course lah aku nak ada ijazah. Ada pekerjaan tetap dan mempunyai pendapatan yang lumayan. Insyallah ~ Kahwin? Jodoh itu di tangan Allah
Soalan 13 ~ Who did you hang out with last weekend ?
Hurm ~ Dengan sape erk? Dengan kazen aku, Baby tu kot! Hehe
Soalan 14 ~ Missing ?
Kenangan pahit dan manis semasa bercouple! Haha. Dah lama weh tak bercouple! Hehe :p
Soalan 15 ~ What are you thingking about right now ?
Tengah pikir soalan tag ini. Cam @#$%^&* jer ~

Soalan 16 ~ Favourite colour ?
Suka giler-giler dengan warna putih! Even apa sahaja benda yang warna putih aku akan tengok banyak-banyak kali. Hehe
Soalan 17 ~ Love ?
No comment lah yunk!
Soalan 18 ~ So who wants to share their one ?
Soalan tag ini berjaya membuat aku bengong

You May Also Like

4 comments