Award untuk Semua Followers!!

by - Sunday, February 14, 2010


*STICKY NOTES!!

Salam. Hehe. Sila sila tengok dah berapa ramai followers aku. Hehe.
*sedikit perasaan bangga mula menjelma dalam diri.



Sape yang tak bangga kan sebab sepanjang aku berblogging semenjak tahun lepas, semua followers aku adalah followers yang 'sejati'. Haha. Maksud aku, kalau diorang nak follow, follow lah! Mereka follow aku dengan kerelaan hati mereka sendiri. Aku tak kesah malah aku lagi suke! Haha




Aku agak tak berapa suka lah dengan 'konsep I follow U, U follow I' sebab macam terpaksa taw tak! Bukan dah macam terpaksa tapi memang dah kena paksa. Sebagai manusia, kita tak boleh lah nak paksa orang tue buat benda yang die tak suka kan? So do I. Aku tak suka nak memaksa orang buat something yang die rasa die tak nak buat.



Kepada semua followers, terima kasih banyak-banyak sebab dengan kehadiran anda, blog aku ini seolah-olah hidup! Haha. U uoll rock!!



Tagline aku
"..sayang korang ketat-ketat, benci korang longgar-longgar!.."


Sila amik award di atas ini ok!



Dinamakan Diari Realiti sebab blog ini kan umpama diari on9 atau alam maya. So sesekali kita kena sedar kan diri kita yang kita ini dalam dunia realiti. Buka mata anda bahawa diari realiti adalah penting selain diari on9 ni! *diari realiti tu diari yang korang tulis dengan tangan lah ~ Haha


Ok. Diari pink dalam award aku tue adalah diari yang paling aku sayanggggg sekali. Sebab? Sebab dalam diari tue terkandung semua aktiviti, latihan. kejadian, suka duka, kenangan manis pahit dan pengalaman aku sepanjang aku bergelar pelajar yang mengambil SPM pada tahun lepas.


Aku gunakan diari tu sejak awal tahun sehinggalah akhir tahun lepas. Kadang-kadang bila aku baca balik aku suke dan senyum sorang-sorang sebab teringat kembali apa yang aku buat tahun lepas. Yelah ~ kenangan terakhir aku sebagai seorang pelajar sekolah! Hehe






Sapa ada Doremon? Saya nak pinjam sekejap boleh tak?
Saya nak balik semula kepada masa saya masih Tadika 4 tahun

@_@







p/s : Dah amik award tue, sila tinggalkan komen di entry ini ok!

You May Also Like

11 comments