Kembali Pulang

by - Tuesday, February 16, 2010

Salam. Pukul 2 petang tadi aku dan adik aku menaiki Sani Express *cam bangga je naik bas dua tingkat pulang ke Kuala Terengganu. Cik Mimi, Epy, Aiman dan Aishah yang hantar kitorang. Huhu. Tak tahulah kenapa sedih weh nak berpisah dengan diorang semua. Maybe sebab hubungan kekeluargaan itu rapat dan intim. Chewah! Haha





So dalam pukul 6 petang tadi selamat tiba di rumah atok aku ini. Sekarang ini tak tahu nak cakap atau dalam erti kata lainnya tulis apa. Kejap lagi nak bagi adik aku main internet sebab esok die kena masuk hostel dah. Tak pe lah ~ Mengalah lah kan? Hehe





Oh ya! Ada cerita kelakar *bagi aku lah sepanjang aku stay kat Kuantan itu hari. Bila teringat balik rasa macam nak gelak lagi. Hehe



Gambar ini mempunyai cerita di sebaliknya. Hehe


p/s : Yaya dan Nad, maafkan aku sebab tak dan nak hang out dengan korang semua. Kekangan masa lah yunk! Insyallah lepas ini bila aku pergi sana, aku mesti jumpa dengan korang. BTW, Nad, your new house at Bukit Istana is very very very BIG! Haha. Nak sewa satu bilik boleh?

You May Also Like

10 comments