Ubah Suai Sedikit :)

by - Wednesday, May 05, 2010


Salam. Yeay ! Akhirnya berjaya jugak aku buat ! Haha ;DDD


Tengok lah ~ Aku dah berjaya buat cute profile kat blog aku nie. Haha. Akhirnya ~ Haha. Berpeluh-peluh aku duk buat benda tue. Selama ini aku try buat tapi tak jadi-jadi pun =.="

Cuma tadi je aku boleh buat. Haha. Tapi yang aku pelik, apa pasal lah die mendatar macam tu jer? Tak jadi melintang macam orang lain buat. Haha. Argh ~ Lantak lah ~ Atleast lain dari yang lain kan? Haha ;DDD

Aku pun ubah sikit-sikit coding die sebab nak bagi die terletak di bawah sikit. Tak adalah kacau korang nak baca blog aku nanti. Tapi kalau ada sesape yang tak puas hati, sila-sila habaq mai kat aku. Aku suruh die pulak tolong betulkan untuk aku. Haha ;DDD Tu lah ~ Banyak complain sangat. Aku buat mujur ~ Haha ;DDD

Korang boleh tengok lah dekat bawah sekali di sebelah kiri blog aku. Haih ~ Tak kan tengok je kot? Tekan-tekan lah sekali lepas tu add ok? Wakaka ;DDD Aku selalunya bukak FB jer ~ :p

Tepukan tangan yang maha hebat untuk Cybernetic88 sebab aku guna tutorial dari die lah ~ Hehe. Cuma gambar icon tu aku tak download. Aku cari yang sedia ada dah di Photobucket :) Kalau korang nak cari jugak, aku nasihatkan korang cari icon-icon tu dari Author yang sama sebab die setkan sume saiz icon tu sama jer :) Tak ada lah nanti, kecik besar kecik besar korang punya icon kan? Hehe :D


p/s : Sekarang ini aku tengah addict giler maen game Hotel City dekat Facebook. Haha ;DDD Ada sesape maen jugak tak? Mari lah kerja dengan aku. Haha ;DDD

You May Also Like

9 comments