[Topik] Kuasa Penangan Cinta ! :D

by - Sunday, May 30, 2010



Salam. Hari tu aku re-postkan balik entry pasal kawan aku cerita pasal kisah cinta aku kan? Hehe :p Kali ini aku nak ceritakan balik kisah cinta kawan aku nie. Hehe

Kawan aku, Cycy *bukan nama sebenar telah meninggalkan aku sebab die masuk matrix *lokasi dirahsiakan. Sedih jugaklah sebab mula-mula aku dengan dia mempunyai hala tuju yang sama tapi entah macam mana entah, die pergi matrix jugak. Huhu
Sepanjang die pergi tue, boleh dikatakan tiap-tiap hari kitorang mesej. Kadang-kadang die call aku. Haha ;DDD Die je call aku sebab die guna postpaid. Yelah ~ Kawan rapat kan? Macam-macam cerita yang kitorang bertukar :)

Baru-baru ini dia hantar mesej. "..Mai, aku dah crush dengan sorang budak akaun.." Bila aku baca mesej die tu, terus aku gelak-gelak dan tersenyum. Aku rasa kelakar giler mesej die tu dan serta-merta aku terbayangkan muka die. Haha ;DDD

Sebab apa aku gelak? Sebab apa aku rasa mesej tu kelakar? Sebab Cycy ni seorang yang berjiwa keras. Erm ~ Macam mana erk aku nak cerita kan kat korang? Senang cakap, die ni jenis yang tak percaya bab-bab cinta cintun nie. Haha ;DDD Selalunya dia akan cakap "..Aku akan bercinta selepas aku kahwin.." Haha ;DDD Sekarang apa kes weh? Haha ;DD

Dan selepas itu, kitorang selalu mesej cakap pasal Dydy *nama samaran budak laki tue. Haha ;D Aku memang teruja giler nak tahu pasal Dydy ni sebab aku nak tengok die ni jenis lelaki yang macam mana sampai kawan aku tu dah angau separuh mati. Haha ;DDD


Ada sekali tu aku pernah cakap "..Eh kau berdoalah banyak-banyak. Mana tahu die jodoh kau kan? Macam Kak Ceera dengan hubby dier tue. Bercinta kat matrix lepas tu kahwin. Sekarang dah nak dapat anak dah pun.." Dan dan tu jugak kawan aku, Cycy tu aminkan dan berdoa agar jodoh die ditetapkan dengan Dydy. Haha ;D Memang sah sah kau dah angau weh ! :D
Justify Full

Aku dah dengar macam-macam kisah cinta dari kawan-kawan aku. Ada yang sweet ~ Ada yang sour ~ Ada yang salty ~ Eh macam makanan pulak! Haha ;DDD

Kisah cinta aku? Nanti aku cerita taw ~ Hehe ;D Tapi yang tak boleh blah kisah cinta aku masa aku Darjah 5. Weh ~ Darjah 5 tueeeee ~ Haha ;DDD Kelakar pulak bila teringat-ingat balik. Haha ;DDD


Cinta itu kuat.
Cinta itu hebat.
Cintu itu agung.


Sebab apa?






Sebab cinta itu mampu mengubah seseorang :)

Anda setuju? :)

You May Also Like

4 comments