Mereka Buat Aku Terharu :')

by - Tuesday, May 25, 2010



Salam. Tujuan aku berblog adalah untuk mencari kepuasan dalam jiwa dan raga aku. Eceh ~ Ayat tak boleh blah :)

Selama setahun lebih aku berblog, macam-macam aku belajar. Dulu aku pernah berselisihan faham dengan sorang blogger ni pasal gambar. Then memang salah aku dan aku terus-terus mintak maaf. Arh ~ Perkara yang lepas. Tak payah nak ingat lagi -.-

Aku cuma nak ucapkan jutaan terima kasih banyak-banyak dekat kawan-kawan di FB & Blogger sebab banyak bagi nasihat dan dorongan kepada aku. Sumpah ~ Terharu weh ~ :')

Yang ini dari Adik Syaza. Thanx a lot ! ;D


Yang ini dari Cik Syahir. Psst ~ Single lagi ooo ~ Haha ;DD Kawan aku masa kat sekolah lama. Agak kelakar jugak bila teringat balik macam mana aku dengan die boleh kenal sebab die masuk kelas aku masa awal Form 4 dan duduk depan aku. Apa lagi ~ Aku selalu kacau die. Haha ;DDD

Sekarang study di UIA dalam kos Architecture & Environmental Design :). Act he's hoping for JPA and pharmacy kat UIA. Hehe :)

And this one from my ex-deskmate masa Form 4 di Sester. Haha ;DD Nisa dan tak lupa jugak kat bawah tu dari Eshah Rabion. Aku dengan Eshah ini memang terkenal dengan kaki cheers kat sekolah ;p

Thanx a lot u guys ! You make me happy :)

Aku gembira bila tengok orang lain gembira :))

You May Also Like

6 comments