Homecoming ! ;D Do You Miss Me?

by - Sunday, May 23, 2010



Assalamualaikum warahmatulallahiwabaro'katuh !
dan
Selamat Sejahtera !


Hye Bloggerssss! Auww ~ I miss you all so much ! Haha ;DDD All day and night I keep thinking about you all taw ~ Haha ;DDD Sila hargai perasaan rindu dan kasih aku ini =.="

Hehe. Masa aku pergi ke Gunung Kinabalu tue, aku dah bawak dah lappy dan broadband aku tapiiieeeee kat sana tak ada 3G T______T Sedih sangat-sangat weh sebab tak dapat nak on9. Last-last aku tengok je movie Forest Gump. Heh?

Walaubagaimanapun, aku tak ada boring sangat duduk kat sana sebab ada je program. yang melibatkan orang-orang atasan. Hurm ~ Penat +_+ Dan aku sangat-sangat tak selesa dengan protokol !!!!

Hehe. I will update more new entry later ~


Sekarang ini, korang just tenung-tenung gambar kat atas ni. Hehe. Ada kabus dan percaya lah semasa gambar ini diambil petang semalam, aku rasa sangat-sangat sejuk ! Haha ;DDD

p/s : Suka gambar kat atas sebab aku nampak kurus walhal aku dah gemOk sekarang ini. Hehe :D

You May Also Like

5 comments