I Hate Nuffnag But Not For Today :)

by - Tuesday, May 11, 2010


Salam. Aku benci Nuffnag. Benci ! Benci ! Benci ! Menyampah pun ada jugak.

Aku jeles taw tengok orang lain dapat Buffered Earnings. Ada yang dapat 4 sekali gus. Ada yang dapat Buffered Earnings tu macam dapat air paip. Heh?

Tapi aku? Tiap-tiap kali aku buka Nuffnag, langsung tak ada. Sila faham. Aku cakap langsung tak ada! Argh ~ Apa ciri-ciri yang perlu ada untuk dapatkan Buffered Earnings? Tak cukup ke selama ini aku blogwalking, aku setia dengan Nuffnag? Pfft ~ Oh Nuffnag, please notice that I hate you so much !

Tapi kan ~ Hehe :) Petang tadi aku terbuka Nuffnag. Hehe. Aku tengok Unique Visitors aku ada 230. Eh korang? Unique Visitors tu apa? Dan View tu apa? Ada sape-sape boleh terangkan tak? Aku kurang jeleas sikit.


Kat atas ni analitik yang hari ini punya. Haha. Aku tak nak tunjuk yang minggu ini punya sebab mesti korang gelak. Yelah ~ Graf macam yoyo, tak kan aku nak tunjuk. Buat malu eden jer. Hehe



Yang ini keywords yang masuk dalam blog aku. Aku cume hairan yang kata kunci 'mak aku doktor'. Heh? Sejak bila mak aku jadi doktor? Arh ~ Pedulikan.

Tapi yang menarik perhatian aku adalah 'blog budak sester'. Hehe. Aku tahu, ni mesti budak-budak sester punya kerja. Dan lebih tepat, budak-budak sester yang tak pergi matrix. Hehe. Aku tahu ada budak sester stalk blog aku dalam diam-diam. Hehe. Tapi betul ke tidak, aku tak tahu.


Serta-merta aku jadi sayang dengan Nuffnag. Haha ;DDD 1st time weh aku dapat Buffered Earnings ! Haha ;DDD Argh ! Sukenya aku ! Haha ;DDD

Tapi aku tak tahu kenapa aku jadi excited giler. Haha ;DDD Padanlah beberapa hari ini aku asyik tengok iklan pizza jer kat blog aku nie. Hehe. Thanx Nuffnag ! Thanx Pizza Hut ! :D Setakat ini duit yang aku ada ialah RM 30.65 :)

Ada sesape boleh bagitahu tak apa isitimewanya Buffered Earnings nie? Aku tak tahu :)


p/s : Jom makan pizza ! Aku belanja :)

You May Also Like

22 comments