New Look ! :D

by - Saturday, January 22, 2011



Salam


WELCOME TO MY NEW LOOK BLOG!



Wahhh ~ Cantek tak? TOLONG lah cakap cantek sebab aku sanggup tak tidur sebab nak buat blog aku macam ni tawww. Haha :D


Aku sebenarnya dah puas dah dengan rupa blog aku yang lama tue. So dengan masa yang ada ni, aku edit je lah mana-mana yang patut :)


Dalam masa berapa jam entah, aku dah buat macam-macam perubahan. Antaranya ;
  • layout blog aku
  • header blog
  • cursor blog
  • music blog
  • tab menu blog
  • shout mix blog


Perghhhhhhhh ! Pening kepala aku duk buat semua benda nie. Tapi hasilnya berbaloi sebab aku rasa puassss ! Haha ;D


Lagipun aku sengaja amik yang simple tapi funky sebab aku kan dah besar, dah 19 tahun dah pun ! So rasa matang dan dewasa tu macam ada je dalam diri nie. Hehe :)



So what do you think guys?
I need your opinion pleaseeee :)
Thank you :)


You May Also Like

34 comments