Satu Lagi Entry Yang Membosankan -.-

by - Thursday, September 01, 2011



Salam. Jumpa lagi dalam entry aku yang bosan nie -.-


WEYHHH !


Aku tengah boring nie -.- Parents aku tengah guna kereta untuk pergi ke satu tempat yang nunnnnnnnnnnnnnn jauh di sana sebab ada kerja apa entah -.- So haruslah aku duduk tercongok depan lappy ni kan sebab kereta dah tak ada untuk aku pergi berderak


Kawan-kawan aku pulak yang satu U dengan aku yang stay kat Kuala Terengganu ni semuanya pakat OOOHHHH BALIK KAMPUNG! OOHHH BALIK KAMPUNGG! Amboi cerianya cik kakk cik abanggg ~ Tak sedar ke yang kawan mung ni duk kebosanan nie? -.-


So haruslah aku mengupdate blog ni sebab kawankawan dah tak ada kat rumah. Nak pergi beraya rumah sapa? Cu kabor sikit ke aku


Update Tumblr? Tumblr pun macam haremmmmmmmmm ~ Asyik asyik reblog gambar pasal makanan je. Weyh weyh ~ Tak boleh jadi nie. Bikin aku lapar. Pergi dapur, isk isk isk ~ Faham faham sendiri lah -.-


Aku nak buat cake or cupcakesss. Dah lama dah aku nak buat. Dari sebelum cuti mid term lagi. Tapi apakan daya, masa tak cukuplah ~ Itulah inilahh ~ Lepas tu aku ingatkan bila dah balik raya ni, boleh lah aku tunjuk kehandalan aku membuat cake tapi bila mak aku cakap "Semua alat-alat nak buat cake ada kat KK. Awak nak buat pakai apa?"


Nampak tak? Niat aku nampaknya terpaksa dikuburkan T.T Jangan sampai aku meroyan sudahlahh -.-


Haaaa menda lagi? Duet raya? Boleh lahh ~ tapi aku rasa aku nak guna duet tu untuk shopping ke, makan keeee, buat release tension aku nie -.- ARGGGHHHHHHHHH !


Nak baca blog korang pun, aku tahu lah tak berapa ramai yang update blog sebab sibuk dengan family dan kawan-kawan. Haissh ~ Nasib badan -.-


Facebook aku pun dah sunyi sepi -.- Semua pakat beraya. Amboiii ~ Sakannya beraya. Jeles aku -.-


Ni hahhh ~ Aku tengah tunggu kazen aku dari Kuantan tu untuk datang KT. Cepatlah sampai ~ Atleast aku ada gak member nak hang out. Ohhh ~ Nak pergi mana ehh? Kuala Terengganu ni kat mana eyhh port lepak yang best?


Apo aku nak buat nie? -.-


You May Also Like

0 comments