Ada Sebab Kenapa Aku Tak Update Blog Aku Nie -.-

by - Monday, September 05, 2011



Assalamualaikum :)


Hari ini macam tak larat sangatsangat. Aku dah mandi, dah siap pakai baju, dah pergi bilik Pekjah. Sementara tunggu die bersiap, aku sambung tidur lagi. Haha :D


Mengantuk lah ~ -.-


Minggu depan Dinner ASCAPS. Fuhh ~ Berdebar gak rasanya sebab akhir akhir ni semua orang yang terlibat dengan nak uruskan Dinner ni, semuanya dapat mimpi yang macammacam termasuklah dengan aku T.T Lepas tu tadi, semuanya pakat duk berkumpul satu meja, duk berbincang pasal mimpi kitorang. HAHA :D


Oklah ~ Aku dengan batch aku kena uruskan Dinner. Dinner tiaptiap sem tu lah. So sem ni giliran batch aku pulak dan aku pun terlibat jugak dengan pengurusan Dinner nie. Dinner tu akan diadakan pada 11 September 2011, Ahad nie


So aku cuma nak remind awalawal, kalau aku tak update blog, maaflah ~ Hehe :) Aku ni buzy orangnya, buzy duk ke hulur hilir. Tapi aku tak kisah sebab pengalaman :) Pengalaman tu mendewasakan seseorang


Tapi nak cari pengalaman tu lah yang penatnya -.- Nak kena buat tu, nak kena buat ni



"..Takpe. Sabar Sara. Kau dengan kawankawan kau dah berusaha sampai ke tahap ni dah. Dinner tu lagi beberapa hari je lagi nak berlansung. Kau dah buat yang sehabis baik dah setakat nie. Sekarang ni, mohon je kepada Allah agar Dinner yang korang handle, berjalan lancar. Insyallah~ Aminn.."



Kawan kawan blogger, aku mohon kepada korang semua untuk doakan kejayaan aku dan kawankawan aku dalam menguruskan Dinner. Kitorang memang gilergiler punya all out untuk buat Dinner ni sampai semua masa kitorang untuk diri sendiri dah tak ada dah. Haha :D



Ya Allah ~ Kau permudahkanlah segala urusan kami dalam menjayakan Dinner kali nie. Aminn

You May Also Like

2 comments