Create Page & Isi Hati

by - Thursday, September 01, 2011



Assalamualaikum :)


Maaflah ~ Hari nie rasa macam tak ada mood nak update blog. Act tak ada cerita pun yang nak di update. Raya? Hmm ~ Bosan kot! Lagipun saham duet raya aku pun dah jatuh dengan mendadak dahh dan dijangka akan turun lagi pada tahuntahun yang akan datang -.-


Ekceli, aku ada benda nak bagitahu korang. Aku dah buat page untuk blog aku nie hahh ~ Sebenarnya dah lama dah aku niat nak buat tapi tak terbuatbuat. So malam nie, 1 September 2011, aku dah buat page :)


Kepada sesapa yang dah ada page, boleh tunjuk ajar dekat aku? Sebab aku macam tak berapa fahamlah itu ini yang die mintak -.-





Ok baiii ~





Page blog aku tu aku malas lagi nak care. Pening kepala. Dan oh oh yaaaaaa ~ Aku sebenarnya tengah dalam dilemma tentang perasaan dan hati aku yang tibatiba macam zupppppp berubah. Ke arah keburukkan ke atau kebaikkan? Entahlah ~ Kebaikkan pun ada dan keburukkan pun ada -.-


Aku baru perasan semalam, lepas aku baca Tumblr seseorang yang agak rapat dengan aku dalam babbab hati dan perasaan nie. Chewahh ! HAHA :D


Ruparupanya apa yang kawan aku tu alami, sama dengan aku dan aku baru sedar, situasi aku dengan dia sama. Cuma bezanya, dia dah mengalami situasi ni 5 tahun dan aku baru semalam -.- Semalam baru sedar


Nantilah ~ It takes time nak bagitahu kat sini. Sebab kena amik kepastian dulu. Kalau tak, nahas lah jawabnyaaaaaaaaa. Its too early to say anything. Cuma apa yang aku boleh buat, berdoa kepada Allah swt. Harapharap Allah swt makbulkan doa aku nie. Aminnn. Korang, doakan untuk aku jugak yer? :)



p/s : "Gud nite :)"

You May Also Like

2 comments