Final Exam Sem Tiga :)

by - Friday, September 16, 2011




JADUAL FINAL EXAM

19 September 2011 - BEL 311
23 September 2011 - EC0 211
24 September 2011 - PAD 214
25 September 2011 - CTU 263
29 September 2011 - ACC 116
09 Oktober 2011 - LAW 245


Ni lah jadual final exam aku ye kawankawan :) So kalau aku tak berupdate blog aku tu, fahamfaham je lah yer :) Harus tumpukan perhatian kepada study sebab nak dapatkan pointer yang lebih tinggi dari sem sem lepas.


Kalau dapat 4flat, lagi bagus. Insyallah ~ AMIN! :D


Kawankawan tolong doakan aku yer? Sebab aku rasa sem ni, aku boleh pergi dengan semua subjek. Cuma PAD 214 je lah yang perlu aku tekankan sebab aku banyak main dalam kelas PAD -.-


So apa lagi?!



TURN YOUR MOOD STUDY ON RIGHT NOW!



Yeahhhh ! Dengan ini aku akan simpan broadband dan lappy aku dalam locker dan kunci rapatrapat supaya aku dapat tumpukan perhatian kepada study aku :) Doakan aku yer kawankawan


Dengan ini, aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki kepada semua orang yang mengenali diri aku jika ada salah silap aku, terkasar bahasa, terlepas cakap, tercubit situ sana sini. Aku manusia biasa, cuma limited edition je. Haha :D


GOOD LUCK KAWANKAWAN! :D

You May Also Like

6 comments