Gambar Yang Tak Cantik Pun Boleh Jadi Cantik

by - Monday, September 26, 2011



Assalamualaikum ! :D


Yeahhhhhhhhhhhhhh ! Satu lagi hari aku untuk aku bersenang lenang. Hari ni aku tak tahu nak cerita pasal apa tapi yang pasti aku nak rasa macam nak upload gambar. Dannnnnnnn mengedit blog. Muahaha ~ Rasa nak tukar header aku tue. Gantikan dengan gambar aku. Hehe


Tengoklah kalau aku rajin -.- Tak pun aku nak tukar link blog aku terus! HAHA :D

Masa Dinner ASCAPS hari tue :) Entah apalah yang kitorang nak buat masa ni pun aku tak taw -.-


Sumpah rindu dengan minah yang pegang kamera tue -.- Weyhhhhhhh! Nanti aku konfem bila aku boleh turun KL. Boleh lah kita berlima menggegarkan KL tue. HAHA :D


Family Day ASCAPS. Aku dah anggap dorang ni macam adik-adik aku dah :) Sayang dorang


The boys. Sempoiii :)


Sebahagian dari budakbudak DPA Part 3 yang sumpah sporting, gilergiler, baik. Semuanya sekepala dengan aku. Sayang korang semua! Kita semua ni dah macam adik beradik kan? :')



"Biar kita kalah tapi aksi kita dalam gambar macam orang menang!" KP Dinner




Motif entry aku? Aku just nak tunjuk je beberapa keping gambar yang aku edit bila aku rajin. Hehe :) Aku guna Photoscape je. Just kena pandai main dia punya setting je lah :) Sesuai lah dengan tajuk entry aku,


Gambar Yang Tak Cantik Pun Boleh Jadi Cantik! :D



p/s : Apa gunanya luaran cantik, kalau dalaman tak menggambarkan seperti di luaran?



You May Also Like

0 comments