Entry Dalam Blog Akan Jadi Menarik Kalau Ada Gambar. Habis Tu, Kes Aku Ni Macamana? T.T

by - Monday, September 05, 2011



Kring kring kring !



"Hello"

"Mai, kau kat mana?"

"Aku baru je sampai Perhentian nie. Asal?"

"Mai ~ Aku nak cakap something ni tapi aku harap kau bertenang ehh"

"Hah menda? Jangan buat suspen macam ni weyh ~"

"Semua gambar yang kita amik dekat KT tadi hilang!"






























AAAAAHHH TIIDAKKKKKKK!



Weyh ~ Dah lah trip kitorang ke Kuala Terengganu ni adalah yang paling best pernah aku pergi dengan kawankawan. Pergi situ sana sini, langgar itu ini. Dengan macammacam perkara yang terjadi dan sumpah lawak nak mampus. Gambar semuanya lawalawa. Sekali semua gambar dah hilang.



T______T
Sedihnyaaaa




Dan sekarang, bagitahu aku, macamana aku nak update blog pasal trip aku ke Kuala Terengganu tu kalau satu keping gambar pun tak da? Weyh ~ Giler tak best entry tak ada gambar -.-


Ni satu satunya gambar yang aku ada masa kitorang lepak kat McDonalds tadi lepas balik dari Kuala Terengganu. Satu keping gambar mana cukup! -.-


p/s : Ya Allah Ya Tuhanku, Kau pulihkanlah memory card camera kawan aku tu agar kami dapat semua gambargambar yang kami ambil semalam. Aminn :'(

You May Also Like

6 comments