Secebis Kata ;

by - Monday, October 31, 2011


Assalamualaikum


Maaflah ~ Hari ini tak ada mood nak berblog. Bangun dari tidur, terus keluar, mencari ketenangan. Bazirkan minyak kereta, pusing-pusing, jalan-jalan. Entah lah ~


Kepada blogger-blogger yang ada mengadd aku di FB aku, maaf aku ucapkan sekiranya ada antara kalian yang aku tak approve. Bukan sombong, bukan tak mau kawan cuma aku rasa keselamatan diri aku perlu dijaga.


Ramai jugak yang add aku dan rata-rata mereka adalah blogger. Ye aku tahu tapi maaflah ~ Aku dah jelaskan segala-galanya di sini. Aku lebih senang menggunakan Fanpage aku sebagai pengganti kepada FB aku


Lately ni rasa macam bertubi-tubi perkara bermain dalam minda. Nak tidur, mau sejam duk pusing kiri kanan, masih tak mampu lagi untuk tutup mata nie -.- Macam-macam yang bermain dalam otak ni





Semakin bertambah hari, semakin kita tahu apa itu kehidupan




p/s : sorry ~ just tak ada mood dan hmm ~ masa untuk bersendirian barangkali?

You May Also Like

2 comments