Dah Boleh Start Study Dah Sebenarnya -.-

by - Wednesday, October 05, 2011



Assalamualaikum :)


Hari ini dah 5 October 2011. Wuuuuuuuuuu~


Aku rasa dah boleh start study dah sebenarnya nie -.- Sejak 29 September hari itu sampai sekarang aku banyak main je. Pergi Gadung dengan kawan-kawan, makan-makan, bukan sehari, bukan dua hari tapi 3 malam berturut-turut! Mak ayah, maafkan saya T.T


Malam tadi pun dah start refresh balik ingatan aku nie. Tengok-tengok balik. Insyallah ~ Boleh jawab nanti. Lagipun carrymarks aku untuk LAW 245 ini ehem ehem ~ alhamdulilalah ~ tinggilah jugak, 35 atau 36 macam tu lah.


BTW sem ni lah aku tak tengok langsung carrmarks aku. Aku dapat tahu carrymarks aku ni pun dari member-member aku. Bagusnyalahhhhh -.- Aku suruh member-member aku tengok. Lepas tu adalah dekat 5 orang duk text benda sama dekat aku. Tak cukup dengan text, kat chat di FB pun sama. Tak cukup lagi? Bila jumpa kat cafe, dorang still cakap benda yang sama. Bagusnya lah member-member aku nie :) Hak hak :D


Final exam aku LAW 245 ni 9 October 2011. Hari ini dah 5 October 2011. Rasa rasa sempat tak? Insyallah ~ Rasanya sempat lah kalau aku tak menghadap lappy dan tengok How I Met Your Mother tue -.- Dalam masa 2 malam je, aku dah habiskan 2 season. Bapak arr -.- Jap jap lagi, nak pergi amik Season 4, 5 and 6 dari member aku -.- Haishh ~


Okay lah ~ Aku rasa dah boleh bukak buku dah sekarang nie. Jangan rosakkan paper last Sara weyh! Standardnya, paper last-last ni lah yang nonnnnnnnnnnnnn adooo sikit nak study -.- Macam-macam dugaan lah. Itu lah ini lah ~ Semalam, member aku dah buat onar dengan aku


"Weyh tak ada projek ke nak buat? Bapak bosan tunggu nak exam law"


Meroyan aku bila member aku text macam tue ~ Aku ni pulak jenis yang tak boleh duduk diam kalau bab-bab berjalan dengan kawan-kawan nie. Hehe :) Lagipun nanti bila dah balik KT konfem aku duduk je kat rumah sebab kat KT aku tak ada member sekepala nak hangout. Huhu :(


Kenapa kitorang budak DPA Part 3 macam rilex sangat nie? Sebab kitorang ada gap 10 hari sebelum nak final paper. Weyh ~ 10 hari weyhhhh ~ Member-member aku yang jauh sibuk nak balik rumah tapi aku yang duduk kat KT nonn ado nak balik. Haha :D Duduk je menghabiskan masa kat UiTM Dungun nie


Tapi 23/24/25 September masing-masing macam Hantu Kak Limah sebab 3 hari exam berturut-turut. Dah lah subjek membaca tue. Huuuuuuu ~ Sedih nyalah ~ Exam straight lepas tu ada gap 10 hari. Kenapakah? -.-


Kepada membermember aku dan semua budak DPA Part 3 di seluruh UiTM, good luck untuk final paper kita nie, LAW 245, Udah udah lerr tu duk happynya. Kita dah boleh start study dah nie :)


GOOD LUCK MEMBER-MEMBER! :D


Pesanan dari penaja


"Jika mengantuk ketika study, minumlah Coke!"

=.="



You May Also Like

2 comments