Reward Untuk Diri Sendiri ; Makan dan Ketawa Puas-Puas

by - Sunday, October 02, 2011



Assalamualaikum :)


Yeahhhhhhhhh ~ Hari ini aku dengan kawankawan aku memang having fun lah :) Dengan kawan-kawan. Lepas penat study, kita pergi jalan-jalan. Ye dok? :D


Lepas aku update entry ini, aku pergi ke Duyung 4 dengan Ana, Farah, Ecah dan Aida. Tak lama lepas tu, Pejal pun datang, bawak nasi ayam untuk kitorang makan! Hehe :)


Then kitorang study Government and Politics aka PAD 170 sebab 3hb ni dorang ada paper. Aku dah amik dah sem lepas so aku tolonglah explainkan kat dorang mana-mana yang dorang tak clear dan tak faham. So dalam pukul 6.45 petang tu, kitorang balik bilik dan pukul 8 malam kitorang kuar balik :) Hehe


Kitorang pergi Teluk Gadung, dekat penghujung UiTM Dungun, berdekatan dengan pantai untuk makan malam. Yelah kitorang kan dah penat-penat study so macam nak rehatkan minda dan makan-makan lah kan?


Dalam pukul 8.30 baru pergi sebab tunggu Midin, Emi, Shah, Ah Seng dan Ayie. Act malam sebelum tu, aku dah lepak dah dengan dorang cuma kali ini Ana and The Geng join sekali :)


So ramai-ramai pergi dan order. Tapi mostly makanan macam dah habis -.- Sadis sungguh rasanya. Haha :D

From left ; Ema, Aida, Farah, Ana and Ecah

From left ; Emi, Ah Seng, Unknown person, Shah, Nabil Mix Movement dan Ayie

From left ; Zalia dan Shahira

From left ; Midin, Aku dan Emi. Masa ini tengah best kutuk-kutuk gambar kat kad matrix masing-masing -.-


So masa kitorang tunggu makanan, kitorang duk borak-borak. Masing-masing sibuk bincang pasal final exam kitorang, next paper dan macamana kitorang nak study nanti. So macam tu lah -.- Sambilsambil tu amik gambar tapi tak kan aku nak upload semua kan? ye dok? Hehe ;p

Yeayyyyy ~ Makanan dah sampai! Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, kitorang makan. Tapi budakbudak ni dapat makanan yang kurengg sedap. Nasib baik makanan aku sedap. Hehe :)


Lepas makan, entah macamana entah, kitorang samasama nak pergi taman permainan dekat Teluk Gadung tue. Dah pergi sana, mestilah nak main buaian semua tue kan? Haha :) So main jelah ~ Macam best lah ~ Imbas balik zaman kecikecik




Dan of kosssssss lah ~ gambar tu kan wajib :) Hehe. Sebagai kenangan untuk masa depan. Haishh ~ Kadangkadang rasa macam sedih pulak sebab yelah ~ memory is memory and cannot be repeat again. Life must be go on :)





The boys. Tapi masa ni Shah dengan Nabil dah balik dah sebab apa entah. So kitorang je lah yang tinggal

Sejak aku tinggal sorangsorang dalam bilik, aku selalu lepak dengan dorang lah. Doing something together. Hehe :)

Dalam pukul 10.30 tu, aku ajak dorang balik sebab kena masuk UiTM before pukul 11 malam. So jalan-jalan lah ramai-ramai sambil bercerita tentang cerita-cerita kelakar dan kebetulan ada seekor kucing ni ikut kitorang balik sampai lah kitorang masuk UiTM. Hehe

Haaaaaaaaaaaaaa ~ Ingat kitorang terus balik bilik ker? Kitorang lepak kat Cafe Perhentiaan dulu. Kitorang just nak lepak je, sekali datang lah idea nak main True or Dare. Tapi kitorang just main True je lahh ~ Haha :D


Sumpah kelakar lah masa main ni sebab kitorang memang gelak giler. Oh BTW Shah yang dah balik awal dari kitorang pun join sekali main sebab die tengah lepak kat cafe masa tue.


Memang kelakar giler lah masa main game ni esp masa Midin cerita kat kitorang peristiwa dia dengan roomate-roomate dia, Shah, Ah Seng dan Ayie pada satu ketika tu dan Shah nya lagi yang buat lawak die pasal mesej dan smiley -.- Sakit perut aku duk gelak. Haha :D


Dalam pukul 12 tu, kitorang balik dan say goodbye. Overall, memang best dapat lepak dengan korang semua. Percaya atau tidak, kitorang semuanya sama kos, DPA cuma lain-lain kelas je except for Shah lah sebab die budak Culinary Arts



Thank you my friends for making me burst into laugh today :)

You May Also Like

6 comments