Hari Ini Kita Kemas Bilik Ye Kawan-Kawan :D

by - Saturday, October 15, 2011


Assalamualaikum


Kuangkuangkuangggggggggggg ~ Aku bangun je pagi tadi *er tak adalah pagi sangat* aku terus tengok almari baju aku yang sumpah dah penuh dengan baju-baju lama aku -.- Belum masuk lagi baju yang kat bawah tu, yang dalam beg sebab kang cuti sem, so haruslah bawak semuaaaaaaaaaa barang balik T.T


Ya Allah ~ Takut sungguh aku tengok baju-baju nie


So aku decide aku pun kemaslah sorang-sorang. Ni semua terpengaruh dengan Cik Nana kitalah ni yang sibuk kemas almari die. Weyh Nana ~ Aku pun kemas almari aku jugak lah! Haha :D


Aku punggah semua dan kemas-kemas. Lipat dan gantungkan semua baju aku. Act tak adalah semua, mana yang aku rasa susah nak lipat, aku gantung! Haha :D


Lepas tu aku baru perasan, aku ada banyak giler jacket and cardigan T.T Ya Allah ~ Mau dekat 10 jugak lah ~ Bapak lah banyak. Aku tak sedar langsung pun selama nie -.-


Mana-mana baju yang aku rasa macam tak nak pakai dah, aku letak dalam satu bakul. Niat aku satu je untuk buat dengan baju-baju tue. Nantilah ~ Kalau tercapai niat aku tue, nanti aku update kat blog okehh :D


Ada jugak baju yang aku buang. Mana yang aku rasa memang buruk bebenor dah, aku buang. Haha ;D Tapi best gak kemas-kemas baju ni sebab kadang-kadang aku terjumpa baju yang banyak bagi memory dekat aku


Huahuahuahuahua ~ Ni sebenarnya baju sekolah aku tauuu ~ Masa Form 5. Memandangkan itu adalah hari terakhir aku sebagai seorang pelajar sekolah, aku suruh kawan-kawan aku signkan baju sekolah aku tue. Haha :D Kenangan betul lah ~ :)


Bila aku baca balik semua sign tu, nama-nama and nasihat yang kawan-kawan aku berikan, aku teringat dekat SESTER. Wuaaaaaaaaa ~ Rindu pulak kat SESTER tu. Rindu nak makan makanan kat Dewan Makan. Haha :D Sedap weyhh ~ Hari tu jumpa dengan Mok iaitu penjaga Dewan Makan. Dia menangis tauu bila kitorang cakap rindu nak makan masakan die :)

Tengggg! Hasil selepas aku dah lipat semua baju aku. Yessssssss ~ Ada jugak ruang kosong untuk aku penuhkan dengan baju baru. Haha :D Tamak haloba -.-


Tak da eh gambar sebelum sebab aku terlupa nak amik. Act ni alasan je sebab tak mau korang tengok gambar sebelum sebab masa tu aku dah punggah semua baju dan keadaannya sungguh mengerikan -.- Buat apa nak tunjuk yang hodoh-hodoh ork? Baik tunjuk yang cantik-cantik je kan? :)


Alang-alang dah kemas almari, satu bilik tu aku kemas terus! Haha :D Aku susun semua barang-barang dan makeup aku. Ok fineeeeeeeeeeee ~ Make up aku beli tapi tak pernah nak guna. Guna pun dalam 3 kali setahun je. Raya, dinner dan dinner. Haha :D

Nahhhhhhhh ~ Ni bilik aku yang kat kampung. Nampak tak lappy aku? Kat situ lah yang aku duk online FB, Blog dengan Tumblr. Kat situ je lah ~ Kadang-kadang lenguh gak kaki aku duk bersila lama sangat -.-


Haaaaaaa ~ Apa? Nak tips kemas bilik? Korang boleh klik kat sini. Kalau nak kemaskan bilik, aku gunakan tips kat sini je lah :) Harap korang pun boleh follow jugak! :D Dan aku jugak ada sediakan tips nak hias bilik. Hehe :) Korang boleh klik dekat sini




p/s : Tak tahu lah berapa lama bilik aku ni boleh bertahan kemas macam nie -.-


You May Also Like

2 comments