Monolog Seorang Diri

by - Friday, October 28, 2011


Assalamualaikum


Aku ada buat sedikit perubahan kat blog. Aku edit edit mana-mana yang patut. Tengok lah ~ Kalau aku rajin, aku share tutorial dengan korang :)


Pasal hal ini kan, aku rasa gelisah sangat-sangat. Aku tak tahu kenapa. Ops ops ops ~ Bukan pasal boiprenn ehh? Uish uish ~ Tak baik tau tuduh macam tue. Hehe :)


Its kinda more to something between me and my friends. Aku tak tahu macam mana. Aku rasa bersalah pun ada, rasa macam berat hati pun ada. Lebih kurang macam tue lahh -.-


Dan dalam masa yang sama jugak aku mengharapkan seseorang datang untuk bagi aku nasihat atau pandangan mereka. Aku dah cuba dengan kawan-kawan aku cuma itu bukan jawapan mereka. Aku takut nak bagitahu apa yang aku cuba sampaikan -.-


Nampak je Mysara Newrie gagah berani tapi sebenarnya hati dia masih lagi seorang perempuan yang sangat-sangat mudah tersentuh :)


"Saraaaaaaaaaaaaa! Meh lah turunnnnn!"
"Haaaaaaaaaaaaa ~ Japp lahh!"


Ya Allah ~ Semua orang duk panggil aku suruh tengok Maharaja Lawak Mega -.- HAHA :D Tengoklah tengahtengah malam sikit ke aku update lagi sikit. Hmm ~ Rasa macam sedih pun ada jugak. Rasa bersalah pun ada. Rasa bengang pun ada!

You May Also Like

2 comments