Menjelang Final Piala Malaysia 2011

by - Saturday, October 29, 2011


Assalamualaikum


Ni sepupu aku, Farahin, Batrisya dan Balqis. Semuanya muda dari aku belaka. Kecik-kecik belaka. Pakat beli jersi Terengganu belaka sejak Piala Malaysia nie. Fuhh ~


Ni sedara aku, Syammel dengan kawan-kawan die. Syammel tu yang paling kiri sekali. Masa ni dorang tengok Separuh Akhir Kedua Terengganu VS Selangor dekat Kuala Terengganu. Ok fineeeeeeeee ~ tengok bola tak ajak aku sebab aku teringin sangat-sangat nak tengok bola kat stadium T__T



Apa yang cuba aku nak sampaikan?



Aku jelessssss okay semua orang dah ada jersi negeri masing-masing. Tapi aku? Arghh ~ Aku ada jersi Part 3 DPA tu je lah ~ Sadisnyalahh -.- Dah lah ada jersi Terengganu, dapat pulak tengok bola live kat stadium. Sobs sobs sobs :'(


Takpelah ~ Marilah pakat-pakat kita tengok Perlawanan Akhir Piala Malaysia antara Terengganu VS Negeri Sembilan. Walaupun aku pernah duduk Port Dickson 5 tahun tapi aku tetap sokong Terengganu sebab IC aku ada nombor 11 :)


Aku sedih tau bila kawan-kawan aku duk booooo dekat Terengganu. Huhu T__T Takpelah ~ Adat bertandingkan? Ada menang dan kalah.


Ya Allah ~ Moga-moga Piala Malaysia 2011 milik Terengganu. Aminn ~


Kau tengok? Angry Birds pun sokong Terengganu. Haha :D




p/s : gambar curik dari FB. Haha :D Sorryy!

You May Also Like

5 comments