Rancangan Yang Tak Menjadi. Isk Isk Isk ~ Sedihnyaaa -.-

by - Sunday, October 23, 2011


Assalamualaikum


Supposely I'm at Fatin Liyana's house right noww! Okay lah lets begin the story *feeling omputih pulakk -.-*


Aku memang tak boleh nak tidur. So tengoklah How I Met Your Mother. Dah habis Season 4 aku ingat nak tidurlahh. Sekali bila dapat tahu Barney and Robin dah confess dorang punya feeling, terussssssss aku tak boleh tidur sebab happy! Haha :D Siap aku menjerit-jerit dalam bilik aku ni hah tengok dorang akhirnya dah confess -.-


Aku ni memang, kalau tengok cerita kat TV ker, baca novel ker, excited memang nak lebih -.- Dengar lagu pun nak feeling. Eh eh ~ kalau karaoke pun still nak feeling feeling bagai. Bagus


So jam dah pukul 3 pagi tapi masih mata segar duk tengok Season 5 How I Met Your Mother. Tapi tapi tapi ~ lepas Subuh je, perut aku dah mula tak sedap. Rasa macam uish ~ memang tak sedap lahh ~ Sakit yang amatt T___T


Tambah-tambah pulak, bahagian belakang aku ni sakit. Sakit dan rasa lenguh giler. So aku suruh lah mak aku tolong urut-urutkan sikit dengan kesakitan perut yang tak berhenti-henti menyerang.


"Hello Fatin, kau dah bangun dah?"
"Dah dah ~ Asal weyh"
"Weyh ~ (aku pun ceritalah apa yang berlaku)
"Alaa ye ker? Takpe takpe. Kau rehatlah dulu"
"Weyh sorry tauu. Cakap dengan mak kau, aku mintak maaf banyak-banyak sangat"
"Haa takpe takpe. Mai, take care tauu"
"Okay ~ Kau pun sama"


Sedihnya kan? Haishhhhhhh ~



Burn sajee tiket aku beli nie -.- Sedihnyaaaa.


"Takpe Mai. Cuti lama lagi, nanti mu mari ar rumah aku"



You May Also Like

6 comments