Entry Tak Ada Motif

by - Tuesday, October 11, 2011



Assalamualaikum :)


Seperti yang korang sedia maklum, tahun depan aku dah berusia 20 tahun. Yadayadayadayada ~ 20 tahun mak enonnnnnnnnnn ~


20 TAHUN


Err ~ Perlu ke nak over macam tue? -.-


HAHA :D Lantoklah weyhhhhh ! Yang pasti tahun depan umur aku dah 20 tahun tahun depan. Bulan Januari 2012 genap usia aku 20 tahun. Tanggal 8 Januari 2012 aku dah berusia 20 tahun


Hoi ! Perlu ke nak re re re peat again macam tue? -.- HAHA :D


Memandangkan aku dah berusia 20 tahun bulan Januari nanti (perlu ke nak tulis lagi? -.-) aku rasa macam aku nak ubah dan edit lah blog aku nie. Kasi macam matang sikit ke? Hekk lahh ~ Blog yang matang adalah blog yang macamana? HAHA :D Adakah blog yang ada kedut-kedut di permukaannya yang melambangkan blog ini dah tua? Haha :D


Yadayadayada ~ Malas aku nak fikir macam mana sebab yang pasti, nantilah aku edit sikit. Tu pun kalau aku rajinnnnnnnnnnn ! Haha :D Kadang-kadang ada jugak rasa malas nak tukar itu ini. Tapi kalau lah Broadband aku laju, boleh je :)


20 tahun ~ 20 tahun ~ 20 tahun ~


Im waiting for this age. Rasa macam tak sabar-sabar pun ada. Haha :D Rasa takut pun ada sebab yelah ~ dah besar dah. Dah tak boleh nak main-main dah. Dah tak boleh nak nakal-nakal dah -.- Huuuu ~


Korang, kalau ada apa-apa nak komen pasal blog ni yang korang rasa macam menyusahkan korang, dipersilakan :) Aku terimanya dengan hati yang terbuka


Yadayadayadayada
trademark terbaru aku cuti sem nie -.-




Aku tak tahu motif entry aku yang nie -.-


You May Also Like

2 comments