Dalam Dilemma -.-

by - Friday, October 28, 2011


Assalamualaikum


Dalam dilemma sangat-sangat. Tak tahu nak cakap macamana. Rasa macam serabut pun ada. Tapi tak terasa nak menangis lah ~ Cuma rasa macam entahlah -.-



Susah nak cakap. Aku yang bermasalah atau dia? Aku tak tahu nak cakap macaman. Tension pun ada. Lepas final exam hari tu lah aku dah mula fikir tentang hal nie


Benda ni just small matter je. Cuma bergantung kepada aku. Ye aku tahu cuma mungkin diri aku yang tak dapat nak terima perubahan atau entahlah ~


Bila timbul je isu ni, mesti aku rasa gelisah. Mesti aku rasa tak tenang. Mesti aku rasa tak tenteram. Kenapa? Salah ke keputusan yang aku amik nie? Kalau salah kenapa aku rasa macam nie? Kenapa aku rasa tak tenang?


Ya Allah ~ bantulah hambaMu ini. Aku sayangkan dia dan apa yang dah dia buat kepada aku cuma aku sahaja yang tak dapat nak terima.


Kepada dia, kalau keputusan yang aku amik ini mungkin akan membuat kau terasa, aku mintak maaf cuma kadang-kadang aku rasa aku perlu dahulukan kepentingan diri aku sendiri dari kepentingan orang lain


Ya Allah ~ bagilah aku pentunjuk. Aminn ~


You May Also Like

2 comments