Dari Satu Bertukar Menjadi Dua :)

by - Tuesday, October 04, 2011



Assalamualaikum :)


Tadi just scroll down dekat Calendar HP aku tue. Sekali tetiba tertengoklah dekat 8 January 2011


Eh eh ~ Tahun depan umur aku dah 20 tahun lahh ~ Tetiba ada satu perasaan aneh dalam diri aku. Eh gambar blurr sebab aku amik pakai webcam. Hehe


Dude ~ I'm gonna turn 20 years old in couple of months. What do you expect? Aku rasa macam pelik je. Eh eh ~ dah 20 dah aku. Haha :D Nanti ada orang tanya, umur berapa. Aku jawab "Saya dah 20 dahhh" Wah wah -.-


Dalam masa yang sama, aku takut jugak duk fikir. Makin lama, angka kita ni makin bertambah. So tahun ni tahun last lah aku ada angka SATU dan tahun depan dah ada angka DUA. Huhu ~ Cepatnya masa berlalu. Rasa baru semalam aku masuk Tadika Mikamas kat Port Dickson, baru belajar kat Sekolah Kebangsaan Port Dickson, lepas tu bertukar ke Sekolah Menengah Tengku Mahmud, Besut. Huuuuu ~ Time flew fast


Dari tadi lagi aku duk fikir. Kalau aku dah umur 20 tahun, maknanya aku dah besar, bukan remaja lagi tapi dah nak ke arah dewasa. Uish ~ Dewasa lahh ~ Bukan budak-budak lagi. Bukan remaja lagi. Tapi still, aku selalu buat benda-benda or perkara yang mengarut dengan kawan-kawan aku atau memberi idea untuk buat something yang macam gilergiler -.- Contohnya, tak tahu nak bagi yang mana satu sebab banyak sangat -.- HAHA :D


Makin lama, umur makin bertambah. Makin lama, makin besar tanggungjawab. Makin lama, makin banyak dugaan dan cabaran yang kau kena tempuh. Makin lama, makin matang fikiran dan fizikal kau. Dan semakin lama, semakin dekat kita dengan Dia


Gambar aku dengan Liza masa Dinner ASCAPS barubaru nie. Kawankawan aku cakap, aku ni dah macam orang yang bekerja dah masa malam tue sebab pakai macam nie. Nampak matang -.- Seems to be like, lagi matang dari usia sebenar, I guess?


p.s : perjalanan hidup ni masih panjang. enjoy it! :D

You May Also Like

4 comments