Akulah Mangsanya Dalam Keadaan Itu

by - Tuesday, June 22, 2010



Salam. Aku rasa aku terpaksa mengaku kesalahan aku ini. Maafkan aku =.="


Aku tahu aku bersalah dalam hal ini kerana bertindak berlebih-lebihan dan menyebabkan segelintir orang tak senang dengan aku dan rasa menyampah dengan aku. Maafkan aku =.="


Aku cuba untuk tahan diri aku dari buat perkara itu tapi apakan daya. Aku memang tak dapat. Aku dah terlanjur. Hari-hari aku terfikir kan hal ini. Tiap-tiap minit aku rasa teruja dengan benda ini. Maaf ~ Sikap aku memang teruk


Di kesempatan ini, aku nak mintak maaf dengan semua orang yang rasa marah dengan aku, tak puas hati dengan aku. Aku hanya insan biasa yang melakukan kesalahan T__________T


































HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Tahniah aku ucapkan kalau korang dah berjaya baca sampai disini. Haha ;D Amacam? Gempak tak intro aku? Lantak kau lah ~ Haha ;D


Ok ok ok ~ Mesti tertanya-tanya kan apa yang aku dah buat tu? Meh meh meh sini aku nak bagitahu nie :)


AKU SAYANG GILER DENGAN SPAIN ! :D


Yes ! Aku mengaku itu sangat-sangat betul :D Sorrylah kepada fans untuk team yang lain tapi jiwa aku tetap kepada Spain. I love you Spain ! :D Walaupun team lain pun kuat, contohnya macam Brazil, Argentina, France, Italy tapi aku tetap dengan Spain :D


Betul weh ~ Aku tak tipu. Selama ini aku layan bola, tak ada pulak ada perasaan macam ini. Aku rasa sayang sangat-sangat dekat semua pemain Spain untuk FIFA World Cup tahun ini. Kan best kalau FIFA World Cup ini tak pernah berakhir kan kan kan? Haha ;D


Kalau boleh aku nak ada dekat semua match yang diorang ada, duduk tepi padang lepas tu bagi cheers dekat diorang. Lepas tu bila dorang dapat masukkan gol, dorang datang dekat aku dan ucapkan "..Gracias Sara.." Auuwwwwwwww ~ Sukeeenya aku ! Haha :D


Semua pemain Spain aku sayang tahu. Torres dah potong rambut, nampak lagi smart. Fabregas pulak pergi simpan jambang. Hailoh =.=" Aku rasa die sengaja simpan kot. Tak pun terlupa nak bawak shave kerrr ~ Tapi kan pemain Spain yang paling aku sayang mestilah David Villa ~ :D


Cop cop cop ! Aku bukan sayang dekat diorang semua sebab diorang handsome ok? Tak tak ~ Salah tu. Handsome tu bagi aku bonus je. Aku dah sayang dekat diorang sebab bagi aku diorang sangat hebat.


Dah 2 match aku tengok dorang lawan. Sumpah weh ~ Diorang semua dah buat aku khayal dan tenggelam dalam aksi-aksi diorang masa main bola. Mereka sangat-sangat hebat.


Kadang-kadang aku tak expect pun diorang akan dapat gol sebab pertahanan pihak lawan macam bagus. Tapi sebaliknya yang berlaku dan mereka semua dapat jaringkan gol. Oh Spain ~ You make me proud :D


Sekarang ini aku rasa aku akan sokong kelab Real Madrid dengan Barcelona. Sebab apa? Sebab dalam kelab tu ada David Villa dan kebanyakkan pemainnya adalah pemain dari Spain. Hehe :D


Nak kata aku addict dengan Spain?
Yes ! Memang aku dah addict dengan Spain ! :D


Spain, make me proud. Do the best ! And pleaseeee make sure that you gonna make it to the Finale :D I know you can do it !
Betul lah cakap orang. World Cup telah berjaya mengubah satu dunia, semua orang dan suasana menjadi satu fenomena yang tidak dapat dikawal


Kenapa aku cakap macam tu?
Because Im one of the victim and Im proud of it ! :D

You May Also Like

18 comments