My Nuffnag Performances & Cara Nak Ping Blog Di Geng Blogger

by - Wednesday, June 09, 2010



Salam. Meh rapat-rapat. Aku nak cerita pasal results Nuffnag aku :D Hehe


Alhamdulillah ~ Aku dapat Buffered Earnings yang ke empat. Nokia punya :) Wah ~ Macam tahu-tahu je aku nak pergi beli HP nanti. Haha ;D

Weh weh ! Aku baru dalam perancangan nak beli ok? Selama ini aku guna HP adik aku jer. HP aku tu dah memang tak kesian langsung kat tuan die. Huhu T___T

Oh ya ~ Sape dia nak tahu macam mana atau tips nak dapatkan Buffered Earnings, boleh klik kat sini :D


Trafik aku setakat pukul 8 malam tadi. Hailoh =.=" Kejap naik dan kejap turun. Tak pernah nak maintainlah ~ Huhu T___T



Keywords aku pada hari ini. Aku tertarik dengan keywords yang paling last sekali iaitu 'macam mana nak show blog kat geng blogger' Maksud dia lebih kurang 'macam mana nak ping blog di geng blogger' lah kan? :)

Memandangkan baru-baru ini ada orang tanya kat cbox aku macam mana nak guna GB, aku expain sikit-sikit je dulu ok?

Korang daftar dulu dengan GB. Dah daftar, letak gambar dan update profile korang, lepas tu kat bahagian atas sekali, tekan bahagian 'rumah'



Tapi kan ~ Selalunya bila kita dah log in dalam GB, dia akan terus pergi kat bahagian rumah tue. Di bahagian rumah tu, kat bawah sikit ada keluar benda ni dengan tajuk entry kita yang paling latest :D

Dah keluar macam ini, klik je kat butang 'ping blog saya'. Lepas tu secara automatik kita akan dibawa ke blog orang lain yang ping blog sebelum kita ;D

Done ! Tu jer. Tak susah pun :D

You May Also Like

21 comments