Contest Gadis Paling Comel

by - Wednesday, June 23, 2010



Salam. Hailoh =.=" Jom join contest lagi ! :D Haha :D Meroyan nak hadiah free nie. Haha :D

Dah nama contest pun 'Gadis Paling Comel' dan ditambah lagi dengan URL blg aku tu kan kan kan kan, makanya HARUS lah aku masuk contest nie. Haha ;D *Ngada sungguh budak ni =.="



Tekan gambar gerak-gerak kat atas kalau nak join ok? Hehe :D Segala info pasal contest ini boleh didapatkan di sanaaaa ~ :D Orang lelaki tak boleh join sebab anda adalah teruna, bukan gadis. Haha :D Tolong ingat yang itu ok? Haha ;D

Puas aku cari gambar mana yang nak letak =.=" Last-last amik je lah gambar ini. Harap-harap dapat menambat hati juri. Haha :D


Apakah benda comel/cute yang anda suka?
  • Pin kartun dan cupcakes! Comel ok? Dah lah kecik, warna-warni pulak tue. Pin kartun tu boleh pakai sebagai aksesori dan cupcakes tu boleh gembirakan orang lain. Kalau kita gembirakan orang lain, kita akan dapat pahala kan kan kan? :D


  • Lepas tu sekarang ini aku suke sangat-sangat dengan patung-patung monsters yang cute giler-giler. Hailoh =.=" Walaupun nama monster tapi disebabkan muka cute, die tak layak dipanggil monster. Haha :D
Olololololo ~ Comelnya ! :D


Ya Allah ~ Kau murahkanlah rezeki aku agar aku dapat menang contest ini dan contest-contest yang sebelum ini yang pernah aku masuk. Aminnn ~

You May Also Like

15 comments