Hutang Piutang

by - Monday, June 07, 2010



Salam. Amboi amboi amboi ~ Bila aku hilangkan kejap diri aku kat blog ini, ramainya yang bermurah hati nak bagi award dan tag-mengetag nie. Haha ;D Haih ~ Buat je lah ~ :)


Award dari Colorful Life

Award dan tag dari Mya

Tindakan anda bila dengar guruh/kilat/petir?
  • Buat tak tahu sambil jenguk-jenguk luar tingkap :)


Reaksi anda bila ada orang mengutuk anda?
  • Haih ~ Manusia kan? Tak boleh tengok senang lah ~ :D


Reaksi anda bila terjumpa artis favourite?
  • Argh ~ Sumpah excited lah ~ Lepas tu sibuk cari kamera. Haha ;D


Maxis or celcom?
  • Celcom Upax. Tapi nanti dah masuk U nak try guna Hotlink Youth Club :D


Bad habit anda?
  • Cepat marah - Kuat bercakap - Emo tak tentu pasal :p


Apa yang anda lakukan bila ada orang yang sibuk tentang hal anda?
  • Malas layan orang macam ni


Apa reaksi anda bila terkentut kuat/busuk di khalayak orang ramai?
  • Kalau kentut kuat - insyallah tak sebab aku kentut sipu-sipu jer. Haha ;DDD
  • Kalau kentut busuk - of courselah aku tak kan mengaku yang aku kentut ! Macam lah kau tak pernah buat. Haha ;DDD


Tag dari Dauz Shanley :D

Thank and link the person that give you this tag
  • Dauz baik hati telah bagi aku tag ini :)


Bloggers that you think fantastic?
  • Blog yang aku follow :D


Contact dah blogger
  • Haih ~ Malasnya nak buat :p


State 7 things about you
  • Gonna further my study at UiTM Dungun, Dip in Public Administration
  • Suka lepak-lepak dekat mapley
  • Current fav drinks - teh tarik, teh ais
  • Boleh main tenor saxesphone
  • Selalu tidur puku 5 pagi tiap-tiap hari
  • Suka membaca
  • Masih single :)

You May Also Like

4 comments