[World Cup] Brazil VS North Korea

by - Wednesday, June 16, 2010



Salam. Tadi aku tengok

VS


Keputusan, Brazil menang dengan 2 - 1


Sebelum start game aku memang sokong Brazil lah ~ Kaw kaw punya. Tapi entah macam mana entah aku baru sedar yang Korea Utara pun boleh tahan jugak dorang main


Robinho pulak macam menjengkelkan aku sebab bagi aku die tu macam main sorang. Tamak lah ~ Bila shoot tak masuk gol pun. Haih =.=" Buat rugi jer ~


Bila dah lama-lama aku tengok, tetiba aku TERsokong Korea pulak. Haha ;D Mungkin kita ni rakyat Asia. Hehe ;p Kenalah sokong serumpun dengan kita kan? Haha ;D


Bila Korea sumbat 1 gol tadi, aku rasa nak menjerit puas-puas hati. Tapi tak boleh sebab orang lain dah tidur =.=" Maka aku hanya melompat-lompat kegembiraan je sambil menjerit dalam bantal. Haha :D Puas weh !


Korea, walaupun kamu kalah dengan Brazil, tapi saya tetap sokong kamu. Bagi saya, kamu telah bermain dengan baik sekali. Kamu kalah tapi kalah yang penuh dengan bermaruah :) Teruskan usaha kamu ye Korea ! :D


Brazil, tolong nasihatkan Robinho tu jangan main sorang-sorang. Kena ingat, bola sepak tu satu team. Bukan perseorangan yer? Haha ;D


p/s : Tak sabar-sabar nak tengok bola hujung minggu ni dengan cousins :D

You May Also Like

6 comments