Saya Sedih & Gembira Dengan Nuffnag =.="

by - Monday, June 21, 2010



Salam. Aku mengaku kebelakangan ini aku dah jarang-jarang update blog dengan cerita-cerita baru atau cerita yang boleh menghiburkan korang semua. Maafkan aku =.="


Kebelakangan ini aku agak buzy dengan membuat persiapan untuk ke UiTM. Semua barang-barang yang perlu dibawa ke UiTM aku dah settle dah. Cuma baju je yang belum kemas-kemas lagi sebab luggage tak ada lagi


Dan aku juga perasaan visitor aku semakin lama semakin berkurangan. Sedih lah jugak =.="



Tapi disebabkan entry ini, aku punya visitor naik dengan mendadak macam kapal angkasa yang bawak Sheikh Muszaphar tue. Haha ;D Pergh ~ Terharu babe ! :D Kalau tengok jam-jam yang sebelumnya, agak mendukacitakan T____T


Jadi aku nak tegaskan, tak semestinya ramai followers menjaminkan trafik kita naik. Apa yang penting? Kena update blog selalu lah ! Baru trafik baeeeeekkkkkkk punya ! :D


Buffered Earnings aku yang ke enam. Alhamdulillah ~ Rezeki lagi :D 1st ayat yang terkeluar dari mulut aku ialah "..Alhamdulillah ~ " :D Act aku pun hairan kenapa aku boleh dapat BE lagi sedangkan aku punya trafik 2 hari lepas memang jatuh menjunam terus. Memang jauh beza lah ~ Tengoklah bawah ini


Dari 328 turun ke 77 orang. Sedih aku tengok trafik aku masa nie =.=" Tapi sabar je lah sebab salah aku jugak sebab aku yang jarang-jarang update blog dengan cerita-cerita gempak. Hailoh =.="

Nanti dah masuk universiti, sah sah dah blog aku akan bersawang =.="

Nak dapatkan Buffered Earnings? Baca sini :D

You May Also Like

10 comments